Aanwezigheid uitzetten door Mods

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 10:13

Citaat:
Maar volgens mij ben jij een van de weinigen die een probleem ziet Jannepauli :o

Terecht zet je er een "bloos" smiley bij want, wat je schrijft is jouw conclusie Odetteke, en die is maar ten dele juist - wat jij "denkt" is niet gebaseerd op mijn uitspraken in dit topic. Bovendien, ik ben dit topic niet begonnen. :D
Het enige probleem dat ik zie zijn de ruzies die soms in topics ontstaan en waarbij erger voorkomen zou kunnen worden als er meteen een mod zou zijn die kan ingrijpen. Dat wordt vervolgens afgeserveerd door de opmerking dat je óf een andere mod kunt gaan zoeken, of dat alle (andere) aanwezige mods de temlijst onder ogen hebben die dan misschien wel ingrijpen.

odetteke

Re: Aanwezigheid uitzetten door Mods

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 10:24

Als andere users het echt zo'n groot probleem en geweldig idee hadden gevonden had dit topic 30 pagina's geteld. Nu tel ik naast jou en de ts maar een andere user die het een geweldig idee vindt :o

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 10:32

Citaat:
die het een geweldig idee vindt

... oh? Is er een geweldig idee voorbijgekomen?
Overigens vind ik een aantal pagina's niet bepalend voor het belang van een kritische opmerking. Er zijn in de grote boze buitenwereld voorbeelden genoeg van massa's die braaf mee sjouwen of zwijgt. Democratische meerderheid - maar da's een andere discussie. :P

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 00:41

Ik ben een mod die de aanwezigheid uit heeft staan. Ik sta op het werk mijn hele dienst ingelogd, maar ben dan niet beschikbaar voor modzaken. Tijdens mijn werk wil ik geen modzaken doen, dan ben ik teveel afgeleid. Wat ik wel doe tijdens mijn werk is een boel leeswerk, en na het werk als ik thuis in mijn eigen tijd zit ga ik daar de nodige acties/reacties op geven.
Ik kreeg een berg pb's voorheen tijdens het werk die niet over mijn fora gingen. Ja, die handel ik op dat moment wel af, maar ik zit daar om te werken en niet om te bokken. ;) Nu ik hem uit heb staan krijg ik nog wel pb's, maar dat zijn de pb's die over mijn fora gaan. Ze weten me toch wel te vinden. Op mijn fora wordt nagenoeg nooit ingegrepen door een andere mod en het is ook niet nodig, daaruit trek ik toch de conclusie dat online staan niet noodzakelijk is.
En ik ben overigens ook een mod die meer dan 20 uur in de week aan modzaken besteed. Samen met mijn ploegenrooster, huishouden en de paarden wil ik dit ook niet op vooraf geplande tijden doen. Dan zal er iets anders onder gaan lijden, en ik vind niet dat mijn prive daar onder zou moeten lijden, zeker niet met de hoeveelheid uren die ik er al aan besteed.