Is Bokt doorgedraaid?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 21:31

Ach, met Marcel Dufour gaat het net als met de meesten die echt wat zinnigs te vertellen hebben op bokt:
Ze worden uitgedaagd door een stel engerds die het niet kan zetten dat er iemand is die wel verstand van zaken heeft, geven een sneer terug en worden dan geband...
Da's bokt, zo oneerlijk als de pest, maar zo werkt het wel...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Is Bokt doorgedraaid?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 21:54

Het zal wel meevallen hoor.
Ik zie hem nog steeds posten :)

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 01:18

Het betreft dus enkel een OW en geen ban? Kan hij toch ook nog voorleggen aan de bezwarencommissie.

Kan me zijn gevoel wel voorstellen hoor. Je kunt temmen op sommige krengen wat je wilt... wordt niets mee gedaan en als je dan een keer van je afbijt het je een OW aan je kont.

Shego

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 01:20

Bokt is niet doorgedraaid als iemand die bitcherige opmerkingen plaatst een OW krijgt. Dat is normaal toch? :j
D'r wordt hier ook om het minste of geringste een topic gemaakt :')

clarence

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 02:27

Wat ik me afvraag is waarom het hele onderwerp is gesloten. Dat is toch totaal overbodig. Er waren een heleboel mensen die advies gaven. Het is het meest populaire topic van de laatste tijd.
Daar komt bij dat mensen natuurlijk altijd nog hun vragen daar zouden kunnen stellen en Marcel kan dan via PB antwoord geven.
Kortom, erg jammer en wat mij betreft een verkeerde beslissing.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 02:29

Waarschijnlijk omdat hij de OW openbaar gemaakt heeft met de reacties enz. :)

clarence

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 03:06

Ja, dat kan. Hopelijk nemen de moderatoren het, zoals gesteld in het onderwerp zelf, in behandeling en zullen ze besluiten om het te heropenen.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 03:32

Dan hadden de mods toch die reacties er weg kunnen halen? Ze kunnen hele reacties verwijderen... Al ben ik m nooit tegengekomen op bokt, het is jammer als er eentje weggaat. Moet zeggen dat als dat de bewuste reacties waren die de OW opgeleverd hebben ik het nogal vind meevallen. Maar goed...

happy27

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 03:50

Ik vind dat ze ook soms heel erg overdrijven, ik plaatste zelf een keer een feit over iets wat met geloof en zo te maken had. Toen kreeg ik dat ook, want kon racistisch worden opgevat.

Halllloooooooooo een feit, waargebeurd! geen mening.

En ik ben zelf een halfbloedje.. Je kan natuurlijk ook dingen gaan zoeken!

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 03:54

Billy schreef:
Ach, met Marcel Dufour gaat het net als met de meesten die echt wat zinnigs te vertellen hebben op bokt:
Ze worden uitgedaagd door een stel engerds die het niet kan zetten dat er iemand is die wel verstand van zaken heeft, geven een sneer terug en worden dan geband...

da's niet bokt... dat is het leven... oneerlijk, nederland zelf is al bekrompen als maar wat. Dat je af en toe op je hoofd tikt waar 't in godsnaam naartoe gaat met dit land (kijk nu maar WEER naar dat gevallen kabinet) nee dat is niet iets bokseigens ;)

en of deze ow nu goed of niet goed was, geen idee. Maar ik vind 't eigenlijk van hem nogal aanstellerig dat hij dan dus niet meer op bokt komt. Kom nou, we zitten hier toch zeker niet meer op de kleuterschool...

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 11:01

Nou hij heeft zich inderdaad inmiddels aangemeld op een ander forum....

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 11:04

Jammer hoor.....

kitbits

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 11:08

Heel jammer was net begonnen het topic te volgen. Hopelijk wordt het weer opengesteld.

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 11:23

Ik las zijn adviezen graag, daar kon je nou echt veel van leren. Wanneer ik zijn posts las dacht ik "oo, zit dat zo". En dat is prettig want iemand die de kennis heeft moet ook nog de gave hebben het over te brengen en dat heeft hij. Ik bemoei me niet met zijn ow's maar zie wel steeds minder kennis op bokt en een hoop natte vinger werk en dat is jammer.

Van mij mag er een hoop verdwijnen op Bokt en bijvoorbeeld dagelijkse columns verschijnen van vaklui die jaren en jaren ervaring achter de kiezen hebben.

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 12:58

Snap ook het doel niet van dit topic ??
Moeten we iedereen die een OW of een ban krijgt hier gaan verdedigen ..
er zijn regels -of ze zin hebben of niet terzijde :+ - en je moet je eraan houden ..ik krijg ook geregeld een OW en een ban ..dat heb ik dan waarschijnlijk aan mezelf te danken hoewel ik het daar ook niet mee eens ben uiteraard ..
vind het alleen jammer dat MD om die reden niet meer zou posten ..vind ik een beetje kinderachtig en aandachttrekkerij :o
daar bij komt nog dat de OW er niet kwam door het springtopic maar van ergns anders ..
en er bestaat ook nog de huiskamer dacht ik dus eventueel kon er daar een leuk topic gestart worden met bvb ' springen met Marcel ' oid ..dan hoeven de groentjes ook niet constant off topic berichten te verwijderen

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 13:00

slimmerik schreef:
Nou hij heeft zich inderdaad inmiddels aangemeld op een ander forum....

daar bereik je toch niks mee ...
hier zaten nog een paar "toffe , kundige " gebruikers op en de meeste daarvan blijven op Bokt hangen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 13:03

Ik verwacht dat zijn vaste lezers meegaan....

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 13:04

Billy schreef:

Amen!

Zonde, is er is een keer iets van een echt goed onderbouwd topic voor Spring problemen krijg je dit weer.

Ik vond marcel heel verhelderend, en een zeer goede kijk hebben op de spring sport.

Ik krijg zo langzamerhand het idee dat bokt meer op penny nivo wil blijven.. :+

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 13:31

waarom dan ?
hij kan toch gewoon verder posten ..snap het probleem niet zo ..zeker niet voor iemand die "topsport" heeft beoefend ..ook daar zijn regeltjes ..en ook al ben je het er niet mee eens , als je wil blijven beoefenen moet je je schikken ;)

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 13:35

slimmerik schreef:
Ik verwacht dat zijn vaste lezers meegaan....

wat heb je aan vaste lezers ..die houden zoiets niet in stand ..

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 13:39

Ik snap ook niet zo goed waarom Marcel naar een ander forum is gegaan (welke trouwens?)
Wat Clarence al zegt is het jammer dat het hele topic gesloten is. Er waren idd meer kundige mensen welke hun ervaringen deelden en advies gaven!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 13:44

Maar waarom zou hij een andere behandeling moeten krijgen dan alle duizend bokkers die hetzelfde hebben meegemaakt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 13:46

Wat MD liet zien was in elk geval een stuk prettiger te lezen dan die afstandelijke neerbuigende houding die sommige dressuurfanaten her en der ten toon (proberen te) spreiden. De houding dat het gewone paardrijdende voetvolk er toch allemaal maar niks van begrepen heeft; die liet MD gelukkig nadrukkelijk achterwege.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 13:55

Cayenne schreef:
Het is aan hem om die aanvallen te negeren en een mod aan te schieten of gewoon te temmen. Het wil niet zeggen dat het je vrij staat om zelf aan aanvallen te doen. Je moet er nou eenmaal gewoon boven staan en wanneer je dat niet kunt loop je kans op een OW ja.

Niet iedereen is zo kinderachtig om dat te doen. En ja ik vind bokt ook behoorlijk doorgedraaid.

Je hoeft helemaal geen mensen voor te trekken, maar de tere zieltjes die te pas (soms) en te onpas (altijd) lopen te temmen, mogen wel wat meer aangepakt worden. Verpesten de hele sfeer hier.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 13:57

Wat is daar kinderachtig aan als iemand persoonlijk wordt of zelfs begint te schelden? :)