Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chiqa schreef:Vind dat er tegenwoordig wel erg gezeurd wordt over de spelling hoor, lang leven het oude bokt tijdperk toen daar nog geen hond zich druk om maakte.
Persoonlijk zwakt het bij mij vrijwel onmiddellijk de discussie af als er op taalfouten wordt gelet, met zulke mensen wil ik vaak niet eens in discussie gaan.
MSN taal is wat anders, deze mensen maken hun fouten bewust, dat vind ik een heel ander verhaal als dat je de Nederlandse taal gewoon niet zo onder de knie heb.
Sophie_midas schreef:Nies_ schreef:Als je op school een verslag moet maken met iemand die wel haar best doet om fatsoenlijk nederlands te typen zal ze ook niet blij zijn als jij op jou manier typt, dan kan diegene namenlijk alles gaan verbeteren (drie keer raden wat ik net gedaan heb).
Is dit naar mij gericht?
_Debbie_ schreef:Ja ik wordt er een beetje gek van.....
Er wordt bijan niet meer op het verhaal gelet in een topic neej aleen maar op hoe het wordt geschreven en of er fouten in staan of iemand wel of niet ABN typ.En als er foto's op staan is ut gelijk van ow dat zit niet goed of dat moet niet zo.........
Volgens mij wortd er bijna niet meer naar het topic gekeken maar aleen naar die dingen die ik hierboven al zei.
Het valt mij eg op![]()
![]()
![]()
Chiqa schreef:Ach die topics zijn op één hand te tellen Lielle, op dit moment worden ze je dagelijks om de hoofd geslingerd, en dat vind ik dus een wereld van verschil.