Appieee schreef:Wat een kinderachtig gedrag dat je het niet wil vertellen zeg TS.
TS speelt hier een machtsspelletje geloof ik?
Sorry hoor. Is het echt zo raar dat ik het nog even stil wil houden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Appieee schreef:Wat een kinderachtig gedrag dat je het niet wil vertellen zeg TS.
Fiffill schreef:'TS speelt een machtsspelletje'. Wat een onzin.
Snader schreef:Appieee schreef:Wat een kinderachtig gedrag dat je het niet wil vertellen zeg TS.
Sorry hoor. Is het echt zo raar dat ik het nog even stil wil houden?Iedereen mag het weten, maar dan wel wanneer iedereen de mogelijkheid heeft gehad om zijn/haar profiel aan te passen.
Appieee schreef:Onzin? Het is toch zo?
TS wil het niet zeggen, terwijl het heel makkelijk is om er zelf achter te komen.
Het komt op mij in ieder geval een beetje over van: "Ik weet het en jullie lekker niet."
Maar als dat niet zo bedoel was, tja. Dan ligt het dus aan mij en dat spijt me dan.
Appieee schreef:Fiffill schreef:'TS speelt een machtsspelletje'. Wat een onzin.
Onzin? Het is toch zo?
TS wil het niet zeggen, terwijl het heel makkelijk is om er zelf achter te komen.
Het komt op mij in ieder geval een beetje over van: "Ik weet het en jullie lekker niet."
Maar als dat niet zo bedoel was, tja. Dan ligt het dus aan mij en dat spijt me dan.
Appieee schreef:xXGRIETJEXx schreef:Nou ik heb het net even geprobeerd maar ik kom toch echt niet bij mijn eigen huis uit :S
En dat terwijl de postcode wel goed is.
Waarschijnlijk kom je wel in dezelfde straat/buurt?
Dat omdat meerdere huizen in een straat dezelfde postcode kunnen hebben denk ik dan.
Snader schreef:dan zegt dat misschien meer over jou dan over mij.
Appieee schreef:Fiffill schreef:'TS speelt een machtsspelletje'. Wat een onzin.
Onzin? Het is toch zo?
Sammie schreef:PrivacyIk verwijs even subtiel naar mijn post op pag. 1 onderaan
Fiffill schreef:De TS zegt toch waarom hij het stil wil houden? Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.... wat ben jij meteen negatief zeg.
MLoeser schreef:Zoals Bart al aangeeft, even een mailtje naar het beheer was voldoende om dit "probleem" op te lossen. Maar aandacht trekken met "ik weet wat jij niet weet, en kan daarmee jou privacy schenden" is leukerProbleem opgelost, want de coordinaten zijn niet meer exact