Karl66 schreef:Het klopt dat deze opmerking duidelijker had kunnen zijn, in de zin van wat er hier wel en niet acceptabel werd gevonden. Maar aan de andere kant wil je ook snel ingrijpen voor iets uit de hand loopt en hebben we achter de schermen geen kudde juristen klaar staan om de formulering zo bij te slijpen dat het maar op één en juiste manier te intepreteren is.
Hmm, nee, maar het lijkt me dat iedereen toch wel kan begrijpen dat deze opmerking toch een beetje het/z'n boekje te buiten gaat? Er wordt gewoon letterlijk een nieuwe regel bedacht ineens..
Daarbij is het toch ook 'part of' het modschap dat je even 2x nadenkt voor je wat plaatst? Zoals wij gebruikers ook altijd zouden moeten doen omdat we anders een OW aan onze broek hebben hangen? 
Citaat:
Ik denk dat het voor de mensen waar het om gaat in ieder geval duidelijk is dat het van hun niet meer geaccepteerd wordt, wat ook de bedoeling was.
Nou en dat snap ik dus niet. Iemand die in een neutrale context 'Sjefke' zegt krijgt dus zomaar duidelijk gemaakt dat het van haar niet meer geaccepteerd wordt. Waarom dan, waarom mag dat dan niet meer?? Straf degene die de naam vaak in een denigrerende context gebruiken, niet iemand die slechts 1 keer in al haar boktposts de naam 'Sjefke' gebruikt, en dan nog zonder duidelijk negatieve bedoelingen (ook volgens haarzelf)..