(voor mij geldt dit ook; ben idd een manege-ruiter, maar mijn doel is beter leren rijden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Juangi schreef:Als je het zo vervelend vind dat ook op bokt ene hoop recreaten zitten (waaronder ik) zoek dan een ander forum...
Urielle schreef:Het is nl. echt de wens niet van Bart en Eline om van Bokt een PaardNatuurlijk2 ofzoiets te maken, en daar gaat het wel naar toe. Als je foto's plaatst van je pirouetten wordt er gezeurd over beenbescherming en stang en trens, maar als je foto's plaatst van een paard wat bitloos gereden wordt alsof ie een stok heeft ingeslikt is het wel fantastisch ineens.
Bellatrix schreef:Dus als jij een topic ziet op HAW waar je op wilt reageren dan moet je die persoon maar een PB sturen want je mág er niet eens op reageren?Wat als jij nou wel opbouwend commentaar kan leveren maar je mag het niet want je zit niet in 'het team'?
Peppertree schreef:Ik ben het met Urielle eens, ook met haar argumentatie. Het valt me op dat er haast geen interessante topics zijn voor de fanatieke wedstrijd/dressuurruiter. Erg jammer, want daar opende ik HAW altijd voor.
Mientjeuh schreef:Urielle schreef:Het is nl. echt de wens niet van Bart en Eline om van Bokt een PaardNatuurlijk2 ofzoiets te maken, en daar gaat het wel naar toe. Als je foto's plaatst van je pirouetten wordt er gezeurd over beenbescherming en stang en trens, maar als je foto's plaatst van een paard wat bitloos gereden wordt alsof ie een stok heeft ingeslikt is het wel fantastisch ineens.
Daar kunnen Bart, Eline of het hele modteam toch ook niets aan doen? Wij kunnen de gebruikers niet zeggen welke commentaar ze moeten geven. Dat getuigt in mijn ogen meer van een verandering in de mentaliteit van paard-Nederland en België dan van een achteruitgang van HAW.
Urielle schreef:Waar ik wel eens van baal is dat een natural ruiter wel mag beweren dat je dieren mishandelt als ze op stal hebt staan, en dat Bokt (zowel Bokkers als team) zulke opmerkingen voor 'normaal' aanneemt en dat een opmerking andersom dat het knap beroerd is voor je paard als ze op een blubberweitje staan kou te lijden met de vorst heel erg opvalt en wel als negatieve toon ervaren wordt. Terwijl er in feite hetzelfde wordt gezegd, maar dan vanuit tegenovergestelde hoek. Dat is traditioneel zo gegroeid en dat is juist hetgeen weer aangeeft hoe scheef de verhouding op Bokt is qua 'forumcultuur'.
Ik zie de hele verandering van mentaliteit in paardrijdend Nederland en Belgie ook niet zo. De ruiters die meer op een lijn liggen met de traditionele gedachtengang hebben het hier nu al snel gezien of gaan er gewoon niet op in.
Maar goed, dat staat slechts zijdelings in verband met HAW en ITP.
Urielle schreef:Dat is precies wat ik bedoel
'netjes buiten hebben staan'
'omdat mensen denken dat het uitstekend is'
Wie bepaalt dat dat goed is, jij?
Die toonzetting geeft met hele kleine signaalwoordjes al heel wat aan.
Urielle schreef:Feiten bestaan niet. Alles heeft te maken met the point of view.
Maar daar gaat dit topic niet over.
Citaat:Urielle schreef:
Waar ik wel eens van baal is dat een natural ruiter wel mag beweren dat je dieren mishandelt als ze op stal hebt staan,
Urielle schreef:Feiten bestaan niet. Alles heeft te maken met the point of view.
Maar daar gaat dit topic niet over.