ik wil mn naam echt graag veranderen, dat zal dan mn derde x worden. Maar vagolijntje was altijd mn bijnaam van mn beste vriend en die zie ik wegens omstandigheden nooit meer niet leuk zo'n herinnering
Bij CM had ik het meteen door. Maargoed, Crossmonster was voor mij al CM.
Zelf ga ik het ook niet veranderen, ik vind het wel praktisch zo die naam.
Anoniem
Geplaatst: 09-01-10 23:05
Ik 'herken' de meeste users aan hun avatar. Namen onthoud ik wel, maar als iemand een andere naam neemt en de avatar houdt kan het zijn dat ik pas veel later zie dat er een naamsverandering is geweest.
Het heeft alleen een tijdje geduurd voor ik door had wie Twiggy2008 was, maar die had dus ook geen avatar.
moonfish13
Geplaatst: 09-01-10 23:06
Wie was Twiggy eerst dan? Of zijn er meer twiggy's?
Anoniem
Geplaatst: 09-01-10 23:07
Misschien zijn er meer, maar Twiggy2008 was eerst Nadya.
Konstantine
Geplaatst: 10-01-10 01:15
Charlie_P schreef:
Jaaaaa......
Jamieblont! Toch?
Equidea
Geplaatst: 10-01-10 01:23
Ik ben al een hele tijd Equidea, daarvoor was ik Laartjuh. Vond dat niet zo zeer meer bij mijn ik passen toen ik ouder werd...
Bij CM en Roosch duurde het een tijd voor ik het door had. Ik miste ze al en vroeg me af waarom ik die 'nieuwe' gebruikers nooit opgemerkt had. Wat ik ook heb, is dat ik bij sommige gebruikers nog steeds denk dat ze hun eerste naam nog hebben. Zo denk ik soms nog wel eens dat Eline nog Ellende heet en Mireille Fairie.
Ik wist het bij die 2 meteen. Zit met Roosch in een HK topic dus haar naamsverandering was snel gespot. CM had nog steeds dezelfde ava dus CM_ was gewoon afgekort, imo dus logisch. Alleen bij Erna_ (innepin) moest ik even denken.
Erna_ had ik ook nog niet opgemerkt, de rest had ik wel zo goed als meteen door. Herken ook veel bokkers aan hun ava, vind het ook vrij irritant als mensen dezelfde ava's hebben
Ik weet na al die jaar op Bokt wel als een bokker van de oude garde een andere ava heeft, die herken ik wel aan zijn of haar naam. Jou herkende ik aan allebei.
Haha . Ik wilde laatst mijn ava de deur uit doen, maar doe het niet, dit valt lekker op . Ik heb jou volgens mij nooit anders als Bellatrix opgemerkt, en je wisselt ook regelmatig van ava maar jij hebt altijd een bepaald soort ava (en natuurlijk Mrs. Edward Cullen) waardoor je wel meteen opvalt .
Ik weet nog dat crossmonster destijds een springend varken als ava had, daar was toen zelfs nog een discussie over wat of het nu was!
Ik wissel tig keer per week van ava. (nu mag het even niet, ben genomineerd. ) En idd, aan mijn ondertitel ben ik ook te herkennen. Jij kent mij niet als Shalimar? Heb toen ik zo heette veel in het bewerkingstopic gezeten.