Ik hou er ook altijd flink rekening mee hoor, ik zet alleen mijn voornaam op internet (Behalve op Hyves), geef mijn adres niet enz. enz.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hittepit_12 schreef:Waarom zou dat niet netjes zijn?
hittepit_12 schreef:Ik vind het niet raar hoor,je wil verhaal kwijt je zit er zelf ook meee.Het is toch een vorm van verwerking,daarnaast is haar familie ook op de hoogte van het gebeuren moet dit dan binnen de 4 muren blijven,juist goed dat dit naar buiten komt en dat het verder uit de taboe sfeer getrokken wordt.
hittepit_12 schreef:Ik vind het niet raar hoor,je wil verhaal kwijt je zit er zelf ook meee.Het is toch een vorm van verwerking,daarnaast is haar familie ook op de hoogte van het gebeuren moet dit dan binnen de 4 muren blijven,juist goed dat dit naar buiten komt en dat het verder uit de taboe sfeer getrokken wordt.
Heino schreef:hittepit_12 schreef:Waarom zou dat niet netjes zijn?
Omdat je als ouders toch in een bepaald voetlicht gezet wordt en negatief besproken wordt. Zal ongetwijfeld allemaal waar zijn, maar dan nog vind ik niet dat je mensen openlijk aan de schandpaal mag nagelen. Doen we met andere misbruikers toch ook niet?
Heino schreef:hittepit_12 schreef:Ik vind het niet raar hoor,je wil verhaal kwijt je zit er zelf ook meee.Het is toch een vorm van verwerking,daarnaast is haar familie ook op de hoogte van het gebeuren moet dit dan binnen de 4 muren blijven,juist goed dat dit naar buiten komt en dat het verder uit de taboe sfeer getrokken wordt.
Ik vind niet dat je voor eigen rechter mag spelen en andere mensen op deze manier mogelijk mag benadelen.
daisies schreef:hittepit_12 schreef:Ik vind het niet raar hoor,je wil verhaal kwijt je zit er zelf ook meee.Het is toch een vorm van verwerking,daarnaast is haar familie ook op de hoogte van het gebeuren moet dit dan binnen de 4 muren blijven,juist goed dat dit naar buiten komt en dat het verder uit de taboe sfeer getrokken wordt.
Het in LZP subforum ja, niet in ITP
hittepit_12 schreef:Bezoek aan de rechter was al geweest