slimmerik schreef:Waarom wordt het toch steeds op mij persoonlijk betrokken? Daar gaat het nl. niet om.
Maar waarom vraag jij dat dan? Jij bij uitstek weet toch wel onderhand welke opmerkingen door de beugel kunnen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
slimmerik schreef:Is er een mogelijkheid (te maken),om als je nieuw een topic binnenkomt, op een button kunt drukken en je alle mod-opmerkingen in dat topic te zien krijgt?
Ik druk nu vaak op de mogelijkheid om de berichten van de TS allemaal te zien (die doen er bij mij vooral toe) maar zie daardoor mod-opmerkingen over het hoofd. Zeker als het topic al tig pagina's heeft.
russel schreef:Nou [*olduser*], dan hoef je je ook niet drukt te maken dat je iets zegt waar een modopmerking over is geweest, dat zal dan wel loslopen. Ken jouw als iemand met eigen mening, maar niet iemand die balanceert op het randje....
Maya schreef:Dus : negeer het feit WIE het voorstel heeft gedaan, maar kijk naar het voorstel op zich. Is toch niet zo moeilijk?Het punt is onderhand wel duidelijk, hoeft imo niet op doorgegaan te worden. Speel op de bal, niet op de man...
Chiqa schreef:Net zoiets als...Je heb teveel gezopen, bent drie keer gepakt op met drank op achter het stuur, heb in de bak gezeten, pakt tóch weer een biertje om richting auto te lopen wie weet gaat het nu wel goed.
russel schreef:Ik vind dat dus niet kunnen, zelf OW's oplopen en dan daarna anderen gaan vertellen dat ze niet kunnen posten, dus een standje krijgen.....
russel schreef:Chiqa schreef:Net zoiets als...Je heb teveel gezopen, bent drie keer gepakt op met drank op achter het stuur, heb in de bak gezeten, pakt tóch weer een biertje om richting auto te lopen wie weet gaat het nu wel goed.
Mmmm, precies, even checken of er alcoholcontroles gehouden worden vanavond, dan kan ik tenminste zuipen.....
russel schreef:Of het mensen zijn heeft er niets mee te maken, een agent die steelt is ook een mens, maar krijgt wel op staande voet ontslag.
Je bedoelt: we laten bokt lekker een zootje worden omdat er altijd wel iets aan te merken is op elke mens, en niemand dus ooit iets zal kunnen doen? Ik zie daar echt het nut niet van in, dat levert toch helemaal niets op? Wie heeft daar nu wat aan?Citaat:Ik vind dat als je een ander op zijn vingers wilt wijzen, moet je brandschoon zijn.