Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mindim schreef:[*olduser*], maar er zitten niet alleen kids op het forum. En er staan een hele hoop topics op het forum, welke niet geschikt zijn voor jonge kinderen.
Daarvoor is de young rider toch ontwikkeld?, zodat wij als volwassenen over oa dingen kunnen spreken die ons aanspreken?
A_lette schreef:Maar ik blijf er wel bij dat het wel verstandig is om 1 topic geopend te houden, waarop des noods elke mod mag inspringen voor opmerkingen / verwijderen reacties / eventueel oppakken waarschuwingen bespreken.
ThePast03 schreef:A_lette schreef:Maar ik blijf er wel bij dat het wel verstandig is om 1 topic geopend te houden, waarop des noods elke mod mag inspringen voor opmerkingen / verwijderen reacties / eventueel oppakken waarschuwingen bespreken.
Dat lijkt mij ook het beste plan en dat heb ik ook voorgesteld. Als er dan ook wat nuchtere bokkers zijn die willen helpen dat soort berichten te ontkrachten en er een tem op te plaatsen dan moet het het proberen waard zijn lijkt me.
Mindim schreef:Dat weet ik, maar niet alleen aanstootgevende topics zijn ongeschikt voor kinderen. Dat varieert weer per kind.
Maar onderwerpen als de MG kun je toch niet onder de mat vegen, omdat er kinderen meekijken? Er zijn ook een heleboel volwassenen die je er tekort mee doet.
Maar waarom is het centrale topic dan nog wel open en het topic moeten verzorgende zich laten enten tegen de varkensgriep?
Mindim schreef:[*olduser*], ik ben zeer nuchter,niet op het mondje gevallen en laat me morgen vaccineren. Ik ben tegenstander van onzinnige complotheorieen. Ik ben niet bang van buitenaardsmateriaal morgenIk wil best vrijwilligen.
A_lette schreef:[*olduser*]: Ik heb ook niet echt wat te maken gehad met de griep, wel paar daagjes wat ziek en zwak geweest, maar ik ben niet het type dat direct in paniek schiet aka 'help ik ga dood'Daarom heb ik de site van de RIVM ook nog niet bekeken.
Maar dan is het toch redelijk simpel? OP met alle belangrijke infolinks en updates over de MG. De meeste mensen lezen de OP namelijk wel. Punt is dat deze wel constant bijgehouden moet worden door de mods. Verder een topic waarbij elke groene kan ingrijpen en een aantal ervaringsdeskundigen die meer kunnen vertellen over 'what to do' en de gemoederen wat kunnen sussen.
Of zie ik het nu heel erg zwart wit?
A_lette schreef:En dat is technisch ook niet mogelijk. Ja dan moet je diegene al uit de kudde gooien of bannen. Alleen zijn dat ook geen opties. Onder de kudde valt meer dan alleen MW en bannen omdat er een hoax wordt geplaatst is wel heel erg kort door de bocht. Tenzij er meerdere malen voor gewaarschuwd is.