Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Myukii schreef:Ik vind het zo kinderachtig en/of Amerikaans, die XD, <3, o.O, etc.
Hier op bokt hebben we gewone smilies, dus gebruik die dan. Ik irriteer me mateloos aan mensen die ze hier gebruiken, vind het gewoon echt enorm stom staan, gewoon omdat we normale smilies hebben..
Myukii schreef:Ik vind het zo kinderachtig en/of Amerikaans, die XD, <3, o.O, etc.
Hier op bokt hebben we gewone smilies, dus gebruik die dan. Ik irriteer me mateloos aan mensen die ze hier gebruiken, vind het gewoon echt enorm stom staan, gewoon omdat we normale smilies hebben..
ninaaa96 schreef:Het betekent een hartje, moet je maar vanaf de zeikant kijken;)
letsrhc36 schreef:Myukii schreef:Ik vind het zo kinderachtig en/of Amerikaans, die XD, <3, o.O, etc.
waarom stom en kinderachtig??
Myukii schreef:Ik heb er uitleg bij gegeven, lijkt me logisch dus. 9 van de 10 mensen die <3 gebruiken, zíjn kinderen, dat ook nog.![]()
Lovesfacheux: Kan je me álsjeblieft uitleggen wat er leuk is aan twee haakjes met een laag streepje?Haha, sorry, ik snap de lol van die 'nepsmilies' echt niet, behalve op websites waar helemaal geen smilies te gebruiken zijn.