Sundancer schreef:Neheee SD dat nou juist nietLaat ze dit maar lekker zelf uitvechten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prima schreef:Ik wil een slotje. Wil geen kinderachtig geneuzel over futuliteiten tussen beheerders weten. Dat ondermijnt hun autoriteit en door deze actie kunnen ze de sfeer wellicht ook wel ondermijnen onder het beheer team met alle invloeden op de gebruikers van dien en dat wil ik niet zien. Vind ik zonde. Laat ze een voorbeeld nemen aan mij. Ik ben heel lief altijd en maak nooit ruzie!
Prima schreef:Ik wil een slotje. Wil geen kinderachtig geneuzel over futuliteiten tussen beheerders weten. Dat ondermijnt hun autoriteit en door deze actie kunnen ze de sfeer wellicht ook wel ondermijnen onder het beheer team met alle invloeden op de gebruikers van dien en dat wil ik niet zien. Vind ik zonde. Laat ze een voorbeeld nemen aan mij. Ik ben heel lief altijd en maak nooit ruzie!
Kayla"]
[quote="Prima schreef:Ik wil een slotje. Wil geen kinderachtig geneuzel over futuliteiten tussen beheerders weten. Dat ondermijnt hun autoriteit en door deze actie kunnen ze de sfeer wellicht ook wel ondermijnen onder het beheer team met alle invloeden op de gebruikers van dien en dat wil ik niet zien. Vind ik zonde. Laat ze een voorbeeld nemen aan mij. Ik ben heel lief altijd en maak nooit ruzie!