onderschriften

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 23:48

Sundancer schreef:
Laat ze dit maar lekker zelf uitvechten
Neheee SD dat nou juist niet

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-03 23:55

Zullen we dit een keer niet laten verzanden in een offtopic slowchat? Thanks.

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 00:07

Ik wil een slotje. Wil geen kinderachtig geneuzel over futuliteiten tussen beheerders weten. Dat ondermijnt hun autoriteit en door deze actie kunnen ze de sfeer wellicht ook wel ondermijnen onder het beheer team met alle invloeden op de gebruikers van dien en dat wil ik niet zien. Vind ik zonde. Laat ze een voorbeeld nemen aan mij. Ik ben heel lief altijd en maak nooit ruzie! Lachen

Mause

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 00:16

Prima schreef:
Ik wil een slotje. Wil geen kinderachtig geneuzel over futuliteiten tussen beheerders weten. Dat ondermijnt hun autoriteit en door deze actie kunnen ze de sfeer wellicht ook wel ondermijnen onder het beheer team met alle invloeden op de gebruikers van dien en dat wil ik niet zien. Vind ik zonde. Laat ze een voorbeeld nemen aan mij. Ik ben heel lief altijd en maak nooit ruzie! Lachen

je kan er ook gewoon voor kiezen om niet dit topic te openen....

anders misschien een enkeltje ==>> MH??

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 11:50

Prima schreef:

Daar sluit ik me nu helemaal bij aan
Ik vind het echt triest dat sommige mensen op een kinderachtige wijze topics verzieken. Trouwens denk ik niet dat autoriteit van onze charismatische beheerders ondermijnt KAN worden. Ik heb alle vertrouwen in ze .

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 11:52

Kayla"]
[quote="Prima schreef:

Daar sluit ik me nu helemaal bij aan
Ik vind het echt triest dat sommige mensen op een kinderachtige wijze topics verzieken. Trouwens denk ik niet dat autoriteit van onze charismatische beheerders ondermijnt KAN worden. Ik heb alle vertrouwen in ze .
[/quote]

"why can't we all just get along" Haha! Ach gut Vork

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 11:58

Ja inderdaad, geen beter vermaak dan leedvermaak, zoiets was het toch?
Er komt commentaar dat er openlijk over het tweety-verhaal gesproken wordt, maar volgens mij is het smullen geblazen gezien de reacties hier en het feit dat het topic steeds bovenaan blijft staan...
Beetje flauw als je het mij vraagt, want zo 'openlijk' hebben Bart en Heike het nou ook weer niet op bokt gezet, lijkt me niet bepaald een persoonlijke vete die hier uitgevochten wordt, maar men doet net of ze een of ander groot schandaal opgespoord hebben...
Valt wel mee denk ik Lachen

[edit]tiepvoud[/edit]
Laatst bijgewerkt door Cody op 13-05-03 13:07, in het totaal 1 keer bewerkt

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 12:52

Ik denk ook dat men het allemaal niet zo serieus bedoelt als jij het opvat Cody Haha!

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 13:06

Denk het wel flair. Ik zou gewoon dit topic lekker laten verdwijnen. Meen het.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 13:08

Als je niet constant bleef zeuren over slotjes en verwijderen had dit topic al lang halverwege pagina 1 gestaan.

Verder helemaal eens met Cody Haha!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 13:22

Prima schreef:
Denk het wel flair. Ik zou gewoon dit topic lekker laten verdwijnen. Meen het.

Maar jouw mening telt niet..

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-03 14:14

BartVB schreef:
Als je niet constant bleef zeuren over slotjes en verwijderen had dit topic al lang halverwege pagina 1 gestaan.

Verder helemaal eens met Cody Haha!

Tussen constant en niets zit ook nog iets. Overdrijven is ook een vak.