hestejente schreef:Chiqa, ik vind het niet nodig om te verantwoorden waarom ik een bijdehand jochie van 13 of een STALGENOOTJE met hey aanspreek. Zet dan op z'n minst een link naar de betreffende topics neer, als je iemand quote doe dat dan in context

Karl66 schreef:Het is totaal onnodig om de discussie te verstoren door op de persoon gespeelde quotes aan te halen. Daarom het vriendelijke verzoek om ontopic te blijven, zonder het postgedrag van TS of een andere bokker tot in detail onder de loep te nemen.
Hier moet ik wel een beetje om lachen eigenlijk, Chiqa hoest vier quotes van de afgelopen maand op waarin de TS precies doet waar ze zich bij andere mensen aan ergerd en dat mag dan weer niet?
Die post worden door heel wat meer mensen gelezen als alleen degene waar het volgens de TS aan gericht is, dus dan zeg je toch ook tegen iedereen 'hee', tegen degenen die het lezen dan toch.
Vind dat een beetje een wollige manier van modereren, ik mag hier dus allerlei uitspraken doen maar iemand mag daar vooral in een ander topic niet op terug komen of deze als quote aanhalen, we moeten voor het postgedrag van mensen onze ogen maar sluiten en als een leeghoofd op ieder topic alsof iemand hier nog nooit iets gezegd heeft reageren.
Haal dan in godsnaam die mogelijkheid weg, dat je de posts van iemand kunt bekijken, als je er toch niets mee kan doen...
Heel Hollands ook, net als het gedoogbeleid, je mag wel wiet roken en je kunt het in een coffeeshop kopen maar het verhandelen of verbouwen ervan is illegaal.
Je kùnt iemands postgeschiedenis nakijken maar je mag er niets mee doen.