Gemeen zijn via de PB

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sleeper

Re: Gemeen zijn via de PB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-09 19:35

@slimmerik, Ik heb een deja vu :) Het is een beetje vaag, maar ik denk dat Bokker A vanzelf wel door de mand valt. En ik hoop voor Bokker B dat al de andere bokkers hun eigen gezonde verstand gebruiken.

Ik ben verbaasd, ja nog steeds, dat er zoveel mensen zijn die het 'normaal' vinden dat je zo af en toe een gemeen berichtje in de pb box vinden. Gewenning?

eppie38

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 20:42

@slimmerik, mensen roddelen nu eenmaal graag, bokt is wel een beetje een afspiegeling van het normale leven, roddelen ze ook en maken mensen graag zwart om er zelf beter uit te komen.
Thats live maar wel erg onsmakelijk natuurlijk.
Zoek een hobby toch?
Trek het je niet aan zou ik zeggen, lekker los laten, gelukkig hoef je alleen maar de computer uit te zetten om er van af te wezen.

SandravdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 21:09

ja eppie en mensen beschuldigen van dingen die ze niet gedaan hebben zijn sommige mensen ook goed in he

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 21:15

happy27 schreef:
hestejente schreef:
Hij staat bij verzonden items dus ik ben nu in de veronderstelling dat je 'm gelezen hebt sul. Experiment volbracht! :D

Happy27, je kunt de boktcensuur ook uitzetten ;)

Oh oke ;) zal is kijken

Als je dit uitzet krijg je dan geen oliebollen en appeflappen meer ofzo?

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 21:16

Nee, ik heb nog nooit ruzie gehad per PB.

Zie niet in waarom iemand mijn berichten aanstootgevend zou kunnen vinden ofzo, ik probeer het altijd zo neer te zetten dat ik geen mensen kwets. En als iemand wel zo sneu is om dan gemeen te doen via PB, negeer ik die lekker gewoon hoor. :D

eppie38

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 21:22

SandravdB schreef:
ja eppie en mensen beschuldigen van dingen die ze niet gedaan hebben zijn sommige mensen ook goed in he

Hoe bedoel je San ;)

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 23:11

Gelukkig krijg ik niet vaak vervelende pb's.
Ik vind het wel raar pb's van onbekende te krijgen, die over een bekende van mij gaat. Snap niet wat sommige daar mee denken te bereiken.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 23:14

MizzMontana schreef:
hestejente schreef:
Hij staat bij verzonden items dus ik ben nu in de veronderstelling dat je 'm gelezen hebt sul. Experiment volbracht! :D

Happy27, je kunt de boktcensuur ook uitzetten ;)

Als je dit uitzet krijg je dan geen oliebollen en appeflappen meer ofzo?

Ja klopt, dan heb je geen poedersuiker meer op je oliebol.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 18:06

Oh herkenbaar, had er vanochtend nog 1, die kon het niet zo behappen dat mensen een andere mening waren toegedaan in een bepaald topic, ging vervolgens in haar andere topic mensen zwart lopen maken en daarna raakte mn inbox overspannen van haar gefrustreerde scheldberichtjes...

Mustang1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 18:08

saskiab schreef:
Ach jah...

Het kan sommigen een veiliger gevoel geven om via pb gemeen te zijn. Dan krijgen ze in iedergeval niet het hele forum over zich heen om de gemene actie.

Dit gebeurt op vrijwel elk forum. Maar daar sta je toch gewoon boven lijkt mij.

Inderdaad.
Niks aan trekken van die stomme dozen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 18:17

SandravdB schreef:

:j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 18:49

Esther28 schreef:
Oh herkenbaar, had er vanochtend nog 1, die kon het niet zo behappen dat mensen een andere mening waren toegedaan in een bepaald topic, ging vervolgens in haar andere topic mensen zwart lopen maken en daarna raakte mn inbox overspannen van haar gefrustreerde scheldberichtjes...

Ik denk niet dat het de bedoeling is om dit uitgebreid in detail te gaan zitten bespreken op bokt, zou houd je het toch alleen maar in stand?

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 18:52

Heb ook nog nooit ruzie of woorden gehad met iemand middels pb. Ik zou daar ook een beetje luchtig mee omgaan maar wel een reactie geven dat het ook anders kan en hier niet van gediend ben. Wanneer het zich herhaalt compleet negeren. Maar wanneer je elkaar tegen komt in een topic moet je het ook weer achter je laten want anders blijf je bezig.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 19:04

Mooi om te lezen overigens dat er altijd mensen tussen zitten die het hoogste woord hebben over het bestrijden van zwartmakerij per pb en schelden per pb, en die er ondertussen het hardst aan meedoen :) (Of het onderhand uitgevonden hebben zou ik bijna zeggen). Niemand in het bijzonder hoor, wie zich aangesproken voelt, mag zich aangesproken voelen.

En om antwoord te geven op de vraag: Ja, ik ben zelfs zeer lange tijd lastig gevallen, achtervolgd zelfs. Met de dood bedreigd, het ging zelfs zo ver dat ik (nachtelijke) telefoontjes kreeg. Vraag ik me toch af wat er kennelijk zo interessant is aan iemands leven om zo ver te gaan.... wie het weet mag het zeggen.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 22:51

Barmat: dat meen je toch niet? Dat is wel erg laag en in en in triest hoor

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 00:02

En ik maar denken dat ik op een tamelijk volwassen forum terecht was gekomen met ''niveau''. Hm tegenvaller dus.. :=

Jammer dat er hier zulke sfeerverpesters zijn, vind het altijd wat lastig om ermee geconfronteerd te worden dat er daadwerkelijk kortzichtige en ronduit gemene mensen zijn, mensen die anderen het geluk niet gunnen en daarin helemaal tot het uiterste kunnen gaan.
Blijkbaar haalt niet iedereen er voldoening uit om anderen gelukkig te maken, zonde.. De wereld heeft meer liefde nodig, als iedereen daaraan mee zou werken zou de wereld een stukje mooier zijn. :)

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 10:04

Oh wat ben ik het met je eens Barmat, enkele mensen die hier het hoogste woord voeren zijn ook degenen die het hardst mee doen met stennisschopperij. Gelukkig kunnen ze zich hier achter hun avatar verschuilen want als heel bokt zou weten hoe ze irl in het leven staan dan zijn ze hier snel klaar, bah!

Maar wederom he, wie de schoen past..... 8-)

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 17:29

ohja hoor, ik heb er ook 1 :D :D zo af en toe komt ze langs om me lastig te vallen..Heeft ook maar 1 post geplaatst op het forum hier dus dat zegt al genoeg :DOm een griet van begin 20 lig ik iig niet wakker :D :D

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 17:57

Ik heb nog nooit een scheld pb gehad, wel een keer een pb met een dankjewel opmerking. Dat ik iets had uitgelegd. Ik moest er eigenlijk wel om lachen dat ik die kreeg. Maar hoe verwijder ik een bericht uit mijn pb?

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 17:58

aanvinken, naar beneden scrollen, optie verwijderen kiezen, go, bevestigen en foetsie zijn ze

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 18:00

Gewoon uit je pb box?

Markeer het bericht door het vierkantje aan te vinken. En dan onderaan kun je de mogelijkheid aanklikken "verwijder gemarkeerde".

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 18:02

@Esther en Bramasole: Bedankt, het is gelukt.

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 18:04

Nou, willen we graag wel even een pb-tje om te bedanken :D
Graag gedaan hoor.

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 19:47

gemene pb'tje, ja daar heb ik wel ervaring mee...

de eerste keer had ik 'gewoon' in een HK topic gezegd dat ik iemand niet aardig vond, diegene kreeg daar lucht van, en ik werd meteen doodgegooid met asociale pb'tjes en ons HK topic werd overspoeld met rare verhalen over mij :?
tsja... snap je waarom de persoon in kwestie niet aardig vind? :+

de tweede keer had ik verslag gedaan van wat ik gezien had op een evenement (ook in het HK topic), en deze keer kwam dat bij een vriendin van een van de ruiter die ik genoemd had terecht, die mij dus ook bestookte met rare pb'tjes. uiteindelijk is de ruiter zelf ook nog online gekomen (na al ruim een jaar niet meer actief bokker te zijn geweest :P) en haar heb ik gewoon kunnen uitleggen waarom ik het gezegd had, en toen gewoon een paar leuke pb'tjes heen en weer gestuurd. maar die vriendin van haar was dus wel zo'n chagerijn :=

maargoed, gelukkig zijn er ook bokkers die leuke pb'tjes sturen :D

eppie38

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-09 21:43

Barmat schreef:
Mooi om te lezen overigens dat er altijd mensen tussen zitten die het hoogste woord hebben over het bestrijden van zwartmakerij per pb en schelden per pb, en die er ondertussen het hardst aan meedoen :) (Of het onderhand uitgevonden hebben zou ik bijna zeggen). Niemand in het bijzonder hoor, wie zich aangesproken voelt, mag zich aangesproken voelen.

En om antwoord te geven op de vraag: Ja, ik ben zelfs zeer lange tijd lastig gevallen, achtervolgd zelfs. Met de dood bedreigd, het ging zelfs zo ver dat ik (nachtelijke) telefoontjes kreeg. Vraag ik me toch af wat er kennelijk zo interessant is aan iemands leven om zo ver te gaan.... wie het weet mag het zeggen.

Woh dit gaat wel heel erg ver, te ver dus, in zon geval zou ik er meschien wel over denken toch eens naar de politie toe te stappen en aangifte te doen, dit is toch niet normaal meer, is het nu agelopen?
Nou sterkte in ieder geval, je zal maar zon gek treffen zeg.