Ik ben verbaasd, ja nog steeds, dat er zoveel mensen zijn die het 'normaal' vinden dat je zo af en toe een gemeen berichtje in de pb box vinden. Gewenning?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MizzMontana schreef:hestejente schreef:Hij staat bij verzonden items dus ik ben nu in de veronderstelling dat je 'm gelezen hebt sul. Experiment volbracht!![]()
Happy27, je kunt de boktcensuur ook uitzetten
Als je dit uitzet krijg je dan geen oliebollen en appeflappen meer ofzo?
saskiab schreef:Ach jah...
Het kan sommigen een veiliger gevoel geven om via pb gemeen te zijn. Dan krijgen ze in iedergeval niet het hele forum over zich heen om de gemene actie.
Dit gebeurt op vrijwel elk forum. Maar daar sta je toch gewoon boven lijkt mij.
Esther28 schreef:Oh herkenbaar, had er vanochtend nog 1, die kon het niet zo behappen dat mensen een andere mening waren toegedaan in een bepaald topic, ging vervolgens in haar andere topic mensen zwart lopen maken en daarna raakte mn inbox overspannen van haar gefrustreerde scheldberichtjes...
Barmat schreef:Mooi om te lezen overigens dat er altijd mensen tussen zitten die het hoogste woord hebben over het bestrijden van zwartmakerij per pb en schelden per pb, en die er ondertussen het hardst aan meedoen(Of het onderhand uitgevonden hebben zou ik bijna zeggen). Niemand in het bijzonder hoor, wie zich aangesproken voelt, mag zich aangesproken voelen.
En om antwoord te geven op de vraag: Ja, ik ben zelfs zeer lange tijd lastig gevallen, achtervolgd zelfs. Met de dood bedreigd, het ging zelfs zo ver dat ik (nachtelijke) telefoontjes kreeg. Vraag ik me toch af wat er kennelijk zo interessant is aan iemands leven om zo ver te gaan.... wie het weet mag het zeggen.