xx_Horsiex schreef:Dit is niet waar, er is mij verteld dat ze precies tussen de regeltjes door weet te spelen...
Tuurlijk, het bokt team gaat jou vertellen wat de werkwijze van Arabesk is

geerke schreef:(nee...geen heks)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
geerke schreef:nou ik ben inmiddels ook op de hoogte(dank esperanza)....vreemd profiel met grote lappen grijze ge-quote tekst....volgens mij is daar een profiel niet voor bedoelt.
Waarschijnlijk is het persoon van dat profiel het zo niet eens met arabesk dat HIJ (nee...geen heks)koste wat het kost zijn gelijk wil halen dan maar in zijn eigen profiel.....lijkt mij vermoeiend maar goed...
Tamara21 schreef:Oh mensen waar gaat dit weer over joh..
De persoon die dat schrijft heeft gewoon last van dat de herfstbladeren weer vallen..![]()
Zou zeggen lekker laten l*llen en niks van aantrekken..
Zegt toch echt meer over diegene als over Arabesk..
Iedereen heeft uiteraard zijn eigen mening maar om dan mensen af te gaan zeiken of op welke manier dan ook vind ik persoonlijk zelf altijd erg laag..
Maarja wie ben ik hé..![]()
Adil18 schreef:geerke schreef:nou ik ben inmiddels ook op de hoogte(dank esperanza)....vreemd profiel met grote lappen grijze ge-quote tekst....volgens mij is daar een profiel niet voor bedoelt.
Waarschijnlijk is het persoon van dat profiel het zo niet eens met arabesk dat HIJ (nee...geen heks)koste wat het kost zijn gelijk wil halen dan maar in zijn eigen profiel.....lijkt mij vermoeiend maar goed...
Oke, nu krijg ik ook een sterk vermoeden....*gaat toch maar kijken...*
russel schreef:Adil18 schreef:
Oke, nu krijg ik ook een sterk vermoeden....*gaat toch maar kijken...*
Dan is dat onderschrift van die hij, ook wel tegenstrijdig ....
Arabesk schreef:Verder ben ik nog geen zak wijzer geworden, ook op bokt niet,
daar schrijft hij vrijwel hetzelfde. Alwaar het grootste
schorem van bokt zich direct om hem heengeschaard heeft en
gezellig met zijn allen bokt zitten te verdelen in 'de goeien
en de slechten'
Adil18 schreef:Dit is ook niet correct...Er worden al mensen veroordeeld op basis van speculatie en de naam wordt ook al onder sensatiebeluste bokkers verdeeld...Daarbij weten jullie niet zeker wie het is en helemaal niet de beweegredenen...Wie weet steekt er wel zo"n achtergrond achter dat een heleboel mensen ineens in de persoonlijke aanval in profiel kunnen komen
En een hoop mensen weten niet eens WAT er überhaupt in het profiel staat...
Cinnepin schreef:ik had al eerder het vermoeden dat deze bokker een obsessie had voor arabesk
Arabesk schreef:[/quote]Verder ben ik nog geen zak wijzer geworden, ook op bokt niet,
en de slechten'
Tamara21 schreef:ikdoemaarwat schreef:kinderachtig en dat noemt zich een "proffesional en een zakenman"
chiqa: je hebt wel gelijk hoor,mannelijke heksen bestaan ook
Laat proffesional maar heel snel weg hoor..![]()
![]()
zap schreef:Als het daadwerkelijk om dat profiel gaat dan vind ik dit een beetje onzin (dit topic).
Als je zelf gewoon netjes blijft en niet persoonlijk dan was dit allemaal niet gebeurd en daarbij vindt ik het stuk wat er verder in het profiel staat eigenlijk wel een goed stuk (precies hetzelfde waat Arabesk ook in haar profiel doet)
Adil18 schreef:Maar hij haalt iets aan wat Arabesk (volgens mij) over hem heeft gezegd (in een ander forum/topic wellicht?)
ikdoemaarwat schreef:kinderachtig en dat noemt zich een "proffesional en een zakenman"
bluedisx schreef:Arabesk schreef:Verder ben ik nog geen zak wijzer geworden, ook op bokt niet,
en de slechten'
Tja schorem van bokt klinkt nou niet bepaalt leuk..
slimmerik schreef:bluedisx schreef:Tja schorem van bokt klinkt nou niet bepaalt leuk..
Dat had ie dan kunnen temmen. Ik ken de voorgaande discussie niet en bovendien weet ik niet of Arabesk hier een OW voor heeft gehad. Daar gaan de moddies over. Maar dan ga je niet zo je profiel vullen.