Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KiWiKo schreef:naar mijn mening antwoord ik altijd alleen maar op de vraag, en eigenlijk weinig op de persoon........... voor mij zijn personen ook niet belangrijk genoeg om op wat voor een manier dan ook te onthouden.......... vragen wel daarintegen.
KiWiKo schreef:Yamcha, info uit een profiel is wel degelijk van invloed.......... een 13 jarige beantwoord ik heel anders dan een 33 jarigebijvoorbeeld
KiWiKo schreef:Yamcha, info uit een profiel is wel degelijk van invloed.......... een 13 jarige beantwoord ik heel anders dan een 33 jarigebijvoorbeeld
selinemisty schreef:Ik vind dat je alleen reactie moet geven als voor 100% erachter staat niet omdat je net hebt gelezen dat een vriend of vriendin een reactie heeft geplaatst en haar dus wilt steunen.
CoopersB schreef:Waarom zou je op een 13 jarige anders antwoord geven als op een 33 jarige, je moet gewoon normaal en gezond kunnen antwoorden.
en iemand die ouder is kan soms veel minder hebben als iemand die 13 jaar is.
CoopersB schreef:KiWiKo schreef:Yamcha, info uit een profiel is wel degelijk van invloed.......... een 13 jarige beantwoord ik heel anders dan een 33 jarigebijvoorbeeld
Waarom zou je op een 13 jarige anders antwoord geven als op een 33 jarige, je moet gewoon normaal en gezond kunnen antwoorden.
en iemand die ouder is kan soms veel minder hebben als iemand die 13 jaar is.
Potverdikkie,ik begrijp wat je bedoelt,Het moet een forum zijn waar je je mening kunt geven,je kan er best over in discussie gaan maar wel gezond en normaal en respect voor elkaars mening! en soms is het zo dat het alleen maar recht kan en niet krom!
We moeten allemaal vrij zijn om een tekst op dit forum te plaatsen zonder dat je op iets afgerekend wordt alleen maar omdat de een denkt dat die het nog beter en mooier kan als de ander
Miryamk schreef:Ik heb wel eens gehoord over haat en nijd op een muizenforum, maar daar was ik zelf niet bij
potverdikkie schreef:Ook is het wel een feit dat mensen vanaf hun toetsenbord meer durven te zeggen dan irl..... al vraag ik me af wie je dan voor de gek houdt.
laetitia schreef:Zitten jullie ook op andere (dieren)forums?
Hoe gaat het daar met discussies voeren enzo? Bijv. op een hondenforum?