Die 'iemand met een bepaalde agenda' wordt in dit topic ook vaak bedoelt

Het is gewoon vervelend dat 1 of 2 personen zoveel topics om zeep helpen en zoveel mensen toch pissig maken...
@Twiggy
K'stuur zo een pb

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MLoeser schreef:Ik denk niet dat het een goed begin is om nu hier dergelijke topics neer te spammen, want dan is 1+1 snel 2 en wordt dit net zo hard een reltopic
MLoeser schreef:het mag gezegd worden, natuurlijk, ben niet voor niets hier gezellig aan het meediscussiëren, maar ik denk dat het niet echt slim is om allerlei topics te plaatsen als voorbeelden van hoe de desbetreffende mensen reageren. Sowieso gaan komen we dan snel in de verleiding om over de mensen te gaan praten en minder over hun manier van "discussiëren". En in die zin zouden we net ze "fout" bezig zijn als de mensen waarover we nu kritisch zijn, en dat is jammer IMO.
MLoeser schreef:Ik ben idd het topic ook tegengekomen, en heb het snel weggeklikt toen ik inhoudelijk erachter kwam waar het eigenlijk om ging. En het cirkeltje rond, zijn we weer bij het punt van de openingspost in dit topic.
Rapperijder schreef:Ik vind persoonlijk niet dat die mensen een ban moeten krijgen (zoals de TS hier vraagt), ze zijn een deel van wat bokt zo kleurrijk en afwisselend maakt.
Maar dat 'kapen' van topics die niks met 'hun' onderwerp te maken hebben mag wel eens ophouden imo.
MamboBeach schreef:KiWiKo schreef:hihi.......... ik heb met menig bokker al wel in de clinch gelegen
ik kan ook gruwelijk doordrammen...... absoluut
het enige wat dan nodig is is een pb van een bokker (maakt niet uit welke) dat ik weer eens aan het doordraven ben......
en dan kom ik weer terug op aarde
Hoi Kim!Ook hier!
geerke schreef:Ik kijk naar de post,niet naar de naam die daar bijstaat...na de post gelezen te hebben misschien...en dan kijk ik of ik het er mee eens ben of niet,en dan begint de discussie...of niet..
geerke schreef:tja....een ouwe sok die stijf staat van de artrose in de kou en regen laten staan....omdat de natuur dat zo bedacht heeft ...en hij moet er maar tegen kunnen....daar gaan ook mijn haren recht van overeind staan hoor!
KiWiKo schreef:MamboBeach schreef:
Hoi Kim!Ook hier!
![]()
![]()
kreeg bijvoorbeeld van Mambo van de week een pb, dat ik weer eens heerlijk een soort van een stuk te ver ging in het verkondigen van mijn enigste eigenste waarheid...... En dan heeft ze gelijk, en dan denk ik bij mezelf........ tjsa Kimmie, effe gas terug is misschien wel verstandig