om moe van te worden, mag het verboden worden?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 11:55

@Rapperijder
Die 'iemand met een bepaalde agenda' wordt in dit topic ook vaak bedoelt ;)

Het is gewoon vervelend dat 1 of 2 personen zoveel topics om zeep helpen en zoveel mensen toch pissig maken...

@Twiggy
K'stuur zo een pb :)

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 11:58

Ik denk dat ik al weet om wie het gaat/gaan, hoor. ;)

Maar goed, ik ga lekker naar mijn paard met mijn dochtertje. Zonnetje schijnt en er is meer in het leven dan bokt en de eindeloze discussies. ;)

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 11:59

Ik denk niet dat het een goed begin is om nu hier dergelijke topics neer te spammen, want dan is 1+1 snel 2 en wordt dit net zo hard een reltopic ;)

Hoewel ik het hier interessant vind, is het tijd dat ik richting UB vertrek en eens een boek opensla. zie vanaaf wel hoe het hier staat :)

Rapperijder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 12:01

MLoeser schreef:
Ik denk niet dat het een goed begin is om nu hier dergelijke topics neer te spammen, want dan is 1+1 snel 2 en wordt dit net zo hard een reltopic ;)

Het mag toch eens gezegd worden? Ik ervaar het in ieder geval als een probleem. En als het topic hier ook weer eindigt in een discussie over bepaalde 'favoriete onderwerpen' dan is er ineens bewezen dat we niet overdrijven ;)

s6801881

Re: om moe van te worden, mag het verboden worden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 12:04

het mag gezegd worden, natuurlijk, ben niet voor niets hier gezellig aan het meediscussiëren, maar ik denk dat het niet echt slim is om allerlei topics te plaatsen als voorbeelden van hoe de desbetreffende mensen reageren. Sowieso gaan komen we dan snel in de verleiding om over de mensen te gaan praten en minder over hun manier van "discussiëren". En in die zin zouden we net ze "fout" bezig zijn als de mensen waarover we nu kritisch zijn, en dat is jammer IMO.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 12:06

MLoeser schreef:
het mag gezegd worden, natuurlijk, ben niet voor niets hier gezellig aan het meediscussiëren, maar ik denk dat het niet echt slim is om allerlei topics te plaatsen als voorbeelden van hoe de desbetreffende mensen reageren. Sowieso gaan komen we dan snel in de verleiding om over de mensen te gaan praten en minder over hun manier van "discussiëren". En in die zin zouden we net ze "fout" bezig zijn als de mensen waarover we nu kritisch zijn, en dat is jammer IMO.

+:)+
We moeten ons niet gaan verlagen naar 'hun' niveau ;)
Het valt me wel op dat 'hun' nog niet in dit topic hebben gepost :')

Rapperijder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 12:12

Ik viseer niemand persoonlijk hier. Om een off-topic discussie te voeren zijn er meerdere mensen nodig. Als het topic dat ik als voorbeeld gaf helemaal uit de bocht gaat, is dat dus niet de schuld van een iemand.

Ik zit zelf ook niet in dat topic, ik vond het onderwerp gewoon interessant en wilde het lezen en mijn mening geven. Ik was teleurgesteld toen bleek dat het eigenlijk totaal ergens anders over ging dan de vraag uit de beginpost. Vandaar dat ik het hier aanbreng.

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 12:14

Ik ben idd het topic ook tegengekomen, en heb het snel weggeklikt toen ik inhoudelijk erachter kwam waar het eigenlijk om ging. En het cirkeltje rond, zijn we weer bij het punt van de openingspost in dit topic.

Rapperijder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 12:17

Ik vind persoonlijk niet dat die mensen een ban moeten krijgen (zoals de TS hier vraagt), ze zijn een deel van wat bokt zo kleurrijk en afwisselend maakt.
Maar dat 'kapen' van topics die niks met 'hun' onderwerp te maken hebben mag wel eens ophouden imo.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 12:20

MLoeser schreef:
Ik ben idd het topic ook tegengekomen, en heb het snel weggeklikt toen ik inhoudelijk erachter kwam waar het eigenlijk om ging. En het cirkeltje rond, zijn we weer bij het punt van de openingspost in dit topic.

ik heb er ook even gekeken in dat topic...als je de laatste pagina leest en de vraag van ts ontloopt het elkaar mijlen...
het is iedergaval toch wel knap hoe sommige mensen het topic zo een draai kunnen geven zodat zij juist centraal staan..
(waarmee ik niet zeg dat die personen totaal ongelijk hebben)

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 12:24

ik vind dat de TS wel gelijk heeft er zijn een aantal ( bekende) bokkers die hun post schrijven als DE enige manier en waarheden.. Want zij hebben zoveel ervaring. Nou das prima en daar kunnen mensen ontzettend veel van leren maar de manier waarop bepaalde personen reageren :n nogal respectloos. Ik zeg: LEVEN EN LATEN LEVEN. Deelt iemand jouw mening niet prima, lekker laten gaan
tuurlijk kun je je mening onderbouwen, maar die mening kan in een ander zijn ogen gewoon niet zo zijn. DEAL with it and let it go :)

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 12:36

Rapperijder schreef:
Ik vind persoonlijk niet dat die mensen een ban moeten krijgen (zoals de TS hier vraagt), ze zijn een deel van wat bokt zo kleurrijk en afwisselend maakt.
Maar dat 'kapen' van topics die niks met 'hun' onderwerp te maken hebben mag wel eens ophouden imo.

Helemaal mee eens en echt wel eens een irritatie punt bij mij
Ik heb een tijdje geleden een topic geopend over kindermishandeling
Ondanks dat ik de wending in het topic heel interessant vind , het is wel overgenomen door andere mensen
Waardoor ik eigenlijk een beetje buitenspel ben gezet , dat is iets wat in beginsel niet geeft maar ik wou graag een disuccie over 1 onderwerp starten
Nu kunnen uit discussie's andere discussie's ontstaan dat is begrijpelijk maar ruimte houden voor discussie is ook fijn
Dingen hoeven niet alleen maar zwart wit te zijn , er is ook een grijs gebied en respect voor elkaar word ook wel eens vergeten

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 13:15

MamboBeach schreef:
KiWiKo schreef:
hihi.......... ik heb met menig bokker al wel in de clinch gelegen :)

ik kan ook gruwelijk doordrammen...... absoluut :)

het enige wat dan nodig is is een pb van een bokker (maakt niet uit welke) dat ik weer eens aan het doordraven ben......

en dan kom ik weer terug op aarde :)

Hoi Kim! :D Ook hier! :)

:D :D

kreeg bijvoorbeeld van Mambo van de week een pb, dat ik weer eens heerlijk een soort van een stuk te ver ging in het verkondigen van mijn enigste eigenste waarheid...... En dan heeft ze gelijk, en dan denk ik bij mezelf........ tjsa Kimmie, effe gas terug is misschien wel verstandig :)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 13:18

geerke schreef:
Ik kijk naar de post,niet naar de naam die daar bijstaat...na de post gelezen te hebben misschien...en dan kijk ik of ik het er mee eens ben of niet,en dan begint de discussie...of niet..

dat heb ik dus ook.......... ik reageer op een post, niet op een user...........

ik moet ook eerlijk zeggen dat er geen bokkers zijn waar IK ruzie mee heb, terwijl er wel een aantal bokkers zijn die vinden dat ze ruzie met mij hebben :)

Ik vind ze allemaal eigenlijk best even lief, intressant en kundig op hun gebied......... of we het nou wel of iet eens zijn :)

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 13:21

Kunnen we een leuk spelletje van maken. Een paar quotes en de rest mag raden van wie ze zijn :+

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 13:24

DendroFleur schreef:
Kunnen we een leuk spelletje van maken. Een paar quotes en de rest mag raden van wie ze zijn :+

begin ik

Citaat:
:)*

rara

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 13:31

en ondertussen wordt er weer een topic gekaapt _O- :=

edit: ik wist niet eens dat er een 'foei' lijst was :\
Laatst bijgewerkt door vencedor op 04-09-09 13:36, in het totaal 1 keer bewerkt

zij

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 13:36

geerke schreef:
tja....een ouwe sok die stijf staat van de artrose in de kou en regen laten staan....omdat de natuur dat zo bedacht heeft ...en hij moet er maar tegen kunnen....daar gaan ook mijn haren recht van overeind staan hoor!

je kan t ook overdrijven. dit is het ene uiterste, ik ken het andere uiterste. helaas van dichtbij mee mogen maken dat een oude sok met artrose swinters niet naar buiten mocht, de hele winter op stal stond en er alleen uit kwam als ze even in een andere stal moest staan omdat haar stan 1 keer in de maand een keer leeggehaalt moest worden... beestje is van ellende dood gegaan (gelukkig!) maar daar gaat de discussie hier gelukkig niet over :D

tsja, ik blijf bij mijn mening: doe niet moeilijk, plaats in de foeilijst als je jezelf er zo over op wint :) en ik vraag me af over wie het iets zegt... de poster(s?) waaraan blijkbaar iedereen dnekt bij dit topic) of aan diegene die zich er zo aan irriteren... ;)

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 13:36

MamboBeach schreef:
geerke schreef:
nee hoor...ik heb echt geen idee over wie jullie het hebben(echt niet)het zal toch niet over mij zijn neem ik aan ...aangezien ik geen extremist ben..

>;) :') Echt niet? Ik heb wel een gevoel over wie het gaat... :+

Oh, ik moet niezen! hahahahacjoe!

_O- _O- _O- :')

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 13:40

Ik moet dan altijd hier aan denken:

Afbeelding

En dan doe ik de computer uit en ga lekker slapen :z

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 13:41

KiWiKo schreef:
DendroFleur schreef:

begin ik

Citaat:
:)*

rara

Whahaha HC!

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 14:22

KiWiKo schreef:
MamboBeach schreef:

Hoi Kim! :D Ook hier! :)

:D :D

kreeg bijvoorbeeld van Mambo van de week een pb, dat ik weer eens heerlijk een soort van een stuk te ver ging in het verkondigen van mijn enigste eigenste waarheid...... En dan heeft ze gelijk, en dan denk ik bij mezelf........ tjsa Kimmie, effe gas terug is misschien wel verstandig :)

Ik vind het wel super dat je daar dan over na kunt denken! :j +:)+

Zelf ook pas iets gehad dat ik dacht, laat maar even... :D

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 14:23

maikeltje schreef:
MamboBeach schreef:

>;) :') Echt niet? Ik heb wel een gevoel over wie het gaat... :+

Oh, ik moet niezen! hahahahacjoe!

_O- _O- _O- :')

>;) Mag ik ook al niet meer niezen?! }>

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 14:50

een idee om jullie mail uit te wisselen??
dan kunnen jullie gezellig kletsen zonder dat er weer s een topic over wordt genomen. :D

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 14:53

Dacht je dat we die niet hadden?! :)* Hebben we al lang hoor! :)