wel zo handig als je een meeting organiseerd of bijwoont
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wel zo handig als je een meeting organiseerd of bijwoont
Het idee is op zich wel leuk, maar ik zou zoiets zelf toch niet aantrekken dus ik vind het een beetje zonde van mijn geld. 
) en dan een ontwerp maken voor de shirts. De prijzen zoals ze nu gegeven zijn zijn redelijk aan de veilige kant, het idee is natuurlijk ook dat we iig iets verdienen op de merchandise. Als we het ontwerp klaar hebben kunnen we gaan kijken naar de uiteindelijke prijzen. Voor Horse Event zitten we ook met het betalen, logistiek is het extreem onhandig (en duur) om €23,45 af te rekenen. Het wordt dus, iig voor Horse Event hoogstwaarschijnlijk 10, 15, 20 of 25 euro.
.
) niet echt nodig. Voor reclame hoeven we de merchandise niet op te zetten, het is voornamelijk bedoeld voor mensen die elkaar willen ontmoeten op b.v. een wedstrijd of evenement. Daarnaast vinden wij het natuurlijk ook heel erg stoer om mensen met Bokt.nl kleding tegen te komen 
Dat uitbesteden kost natuurlijk ook (bakken met
) geld en dat geld moet uit de lengte of uit de breedte komen...
Dus dan donkerblauw met bokblauw logo. 
Marjoow schreef:Jullie kunnen natuurlijk wel, voor een internetshop, gewoon niets in voorraad nemen, en dan pas als iemand iets besteld, deze bestellen doorgeven aan een ander bedrijf die de shirts maakt.
Wel zou je een aantal bestellingen kunnen bundelen en dan alleen laten maken wat in de afgelopen x weken besteld is maar dan zit je weer met een levertijd van 6 weken ofzo wat weer niet leuk is voor de klant... BartVB schreef:Marjoow schreef:Jullie kunnen natuurlijk wel, voor een internetshop, gewoon niets in voorraad nemen, en dan pas als iemand iets besteld, deze bestellen doorgeven aan een ander bedrijf die de shirts maakt.
Alleen wordt dat helemaal een dure grap omdat je dan heel veel kosten krijgt omdat ieder shirt los besteld, gemaakt, verzonden moet wordenWel zou je een aantal bestellingen kunnen bundelen en dan alleen laten maken wat in de afgelopen x weken besteld is maar dan zit je weer met een levertijd van 6 weken ofzo wat weer niet leuk is voor de klant...
maar daarom denk ik ook dat het goedkoper kan dan de prijs waar het voor wordt aangeboden.
Nu zou ik voor het bestellen wel graag een foto zien en ook willen weten hoe hij valt
Verder vind ik 25 euro ook erg prijzig 
Als we de merchandise hebben nemen we met jullie (en de anderen) contact op