Profielplaatjes en ava's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Mariskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 20:19

Maar ik zou zeggen, discussier lekker verder, we zijn behoorlijk offtopic gegaan zo te lezen, dus jullie weten hoe ik er over denk, ik heb weer wat geleerd en jullie kunnen verder praten.

Have fun.
:evaw:

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 11:49

Graag weer ontopic naar de vraag van TS wat je kan doen als iemand foto's uit jouw profiel of je ava gebruikt.

In zo'n geval kan je contact met een mod opnemen en dan ondernemen wij actie als dat nodig is.

Air

Re: Profielplaatjes en ava's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 12:01

Ik heb nu maar mn naam op mn ava gezet, zet 9 van de 10 keer copyright op mijn foto's..
Er is geen houden aan :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 13:42

Vooral een topic dr over openen :j ik heb hier echt nog nooit bij stil gestaan hoor, ze doen maar :j

Charis_xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 13:47

Lyonesse schreef:
Is het nou echt onmogelijk om het je fikken van andermans afbeeldingen af te blijven? Ava's worden gewoon overgenomen en vervolgens wordt er gezegd dat ze op google gevonden zijn. Na mijn ava en 2 plaatjes uit mijn (vorige) profiel te zijn tegengekomen in het profiel van iemand anders, die ik daar geen toestemming voor heb gegeven, begin ik het spuugzat te worden. :\ Moet je nou echt overal een copyright opzetten? Dwars door de afbeelding, omdat het anders gejat wordt? Dat is toch ook geen gezicht. Het hele spul maar leeglaten dan? Dus geen ava en geen profiel?

Verschrikkelijk!!
Weet alleen niet meer hoe je het C'tje neerzet... :o

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 14:44

Ik snap ook niet waar men zich al niet druk over kan maken. Heb ooit eens een filmpje als ava gehad waar is de naam slimmerik onder stond. Werd net zo vrolijk gekopieerd hoor _O-

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 14:46

Er heeft 1x een meisje van een oud ponykamp, een foto van mij afgepakt, en beweert dat het haar haflinger was.
En ze verklaarde voor gek ook, alsof ik m'n eigen paard niet kan herkennen, en toen ik zei van, dat zij ook toevallig dat zelfde hekje hadden, werd ik beledigt met alles en nog wat :roll:
Uiteindelijk heeft ze er wel van afgehaald, maar ik vind het jammer. Je mag een foto best wel gebruiken, maar vraag het dan uberhaupt :)

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 18:12

Ik vind het ook belachelijk.. wat Slimmerik zegt, met copyright erop worden plaatjes soms net zo hard gekopieerd :n Er is gewoon geen houden aan.
Het klopt wel dat er soms Bokt avatars verschijnen als je via Google bepaalde afbeeldingen zoekt.. Maar dat is geen excuus om ze dan zomaar toch te gebruiken. Veel mensen vinden echter van wel, alsof er de foto's die bij Google verschijnen allemaal zomaar voor vrij gebruik zijn :?