Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lyonesse schreef:Gezellig babbelen noemen jullie bijvoorbeeld tegen iemand zeggen: Jou mening interesseert ons niet?Roepen dat Joolien zelf zich rot lachte om het topic, terwijl ze, als je dan toch haar berichten naleest, zegt dat ze blij is dat het topic op slot zit? Ja sorry hoor, vreemd gevoel voor humor heb je dan
Lyonesse schreef:Gezellig babbelen noemen jullie bijvoorbeeld tegen iemand zeggen: Jou mening interesseert ons niet?Roepen dat Joolien zelf zich rot lachte om het topic, terwijl ze, als je dan toch haar berichten naleest, zegt dat ze blij is dat het topic op slot zit? Ja sorry hoor, vreemd gevoel voor humor heb je dan
x_Marr schreef:LimaMambo: Come on, denk je niet dat je dat zelf kunt bedenken?
Het lijkt mij toch wel redelijk duidelijk dat het te ver ging, en dan heb ik nieteens het gehele topic doorgelezen.
Dacht dat jullie de pubertijd al voorbij waren.. en dan over andere mensen gaan oordelen
Dancie schreef:Lyonesse schreef:Gezellig babbelen noemen jullie bijvoorbeeld tegen iemand zeggen: Jou mening interesseert ons niet?Roepen dat Joolien zelf zich rot lachte om het topic, terwijl ze, als je dan toch haar berichten naleest, zegt dat ze blij is dat het topic op slot zit? Ja sorry hoor, vreemd gevoel voor humor heb je dan
ben jij een vriendin van der?
Dancie schreef:Lyonesse schreef:Gezellig babbelen noemen jullie bijvoorbeeld tegen iemand zeggen: Jou mening interesseert ons niet?Roepen dat Joolien zelf zich rot lachte om het topic, terwijl ze, als je dan toch haar berichten naleest, zegt dat ze blij is dat het topic op slot zit? Ja sorry hoor, vreemd gevoel voor humor heb je dan
ben jij een vriendin van der?
LimaMambo schreef:x_Marr schreef:LimaMambo: Come on, denk je niet dat je dat zelf kunt bedenken?
Het lijkt mij toch wel redelijk duidelijk dat het te ver ging, en dan heb ik nieteens het gehele topic doorgelezen.
Dacht dat jullie de pubertijd al voorbij waren.. en dan over andere mensen gaan oordelen
volgens mij stelde ik de vraag aan apple
Apple schreef:Yinnar, het is in dat geval verstandiger om gewoon zelf een HK topic er over te openen.
In tegenstelling tot wat jullie zien in het topic heb ik over dat topic meerdere PB's gehad en is er over getemd dat meerdere bokkers er over zijn gevallen hoe er met de situatie en de TS werd omgegaan.
Misschien was het in het begin nog wel leuk, maar later werd het echt niet meer leuk gevonden door meerdere mensen.
Karl66 schreef:Dank je Dancie.
Dit "geinen" ging wel over echte mensen en dat werd door veel mensen als niet acceptabel gezien en in dit geval waren wij het daar mee eens. Op het moment dat het over mensen gaat die met links e.d. genoemd worden, dan ga je al snel te ver. Ook al zitten die mensen niet zelf op Bokt. Dat is echt iets heel anders dan onderling gein hebben.