Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amanda schreef:Ja, op die manier wel.
Ik las het even anders. Als in: mods moeten maar gewoon accepteren dat het nooit goed is. Gebruikers hoeven niet te accepteren dat ze niet altijd 'hun zin' krijgen.
En daar ben ik het niet helemaal mee eens
Lovely schreef:Amanda schreef:Ja, op die manier wel.
Ik las het even anders. Als in: mods moeten maar gewoon accepteren dat het nooit goed is. Gebruikers hoeven niet te accepteren dat ze niet altijd 'hun zin' krijgen.
En daar ben ik het niet helemaal mee eens
Wat jij bedoelt is iets anders dan waar ik het over heb. Ik heb er gewoon geen trek in dat de mods een klaagzang gaan ophouden over hoe zeer ze hun best doen, wat een tijd het allemaal kost, dat ze ook een leven hebben en dat het toch nooit goed is. Daar ga ik dus niet in mee, bij deze.
Apple schreef:Geloof niet dat er hier ook maar 1 moddie is die een dergelijke klaagzang zal gaan ophouden.
Apple schreef:Geloof niet dat er hier ook maar 1 moddie is die een dergelijke klaagzang zal gaan ophouden.
Amanda schreef:Overigens is mijn ervaring wel dat wanneer je dingen uitlegt, overlegt en van meerdere kanten bekijkt er helemaal geen probleem hoeft te zijn.
Asyaa schreef:IkToen moesten er nieuwe mods worden gezocht, en ik werd er ook een.
Dit ging in het begin echt enorm fout, mods die hun privileges misbruikte, gebruikers voortrokken ect ect ect. .
Asyaa schreef:ikdoemaarwat schreef:hopelijk heeft dit de modjes een beetje wakker geschopt en zal er volgende keer wel een goed onderscheid gemaakt worden
ik vrees (uit ervaring) dat er meer voor nodig is om een mod/admin team wakker te schudden
en dat sommige zelfs nooit de waarheid (willen) zien
Citaat:Hierbij een slotje, gezien onterechte beschuldigingen richting mods en andere boktgebruikers
Lovely schreef:Dat is ook niet helemaal waar en daarom ook niet eerlijk om zo te stellen. Wees anders concreet over je klachten, maar niet van het is allemaal naadje, altijd en overal.
Asyaa schreef:ikdoemaarwat schreef:hopelijk heeft dit de modjes een beetje wakker geschopt en zal er volgende keer wel een goed onderscheid gemaakt worden
ik vrees (uit ervaring) dat er meer voor nodig is om een mod/admin team wakker te schudden
en dat sommige zelfs nooit de waarheid (willen) zien
Romkabouter schreef:Ach, zo 1 keer per jaar komt er een topic dat bokt bokt niet meer is. Vaak getriggerd door een iets als waardoor dit topic ook gestart is.
Dat is vast zo voor de oude garde, maar ach die vind zijn weg ook wel weer.
Ik zie het probleem niet
Chiqa schreef:Is dat slotje niet gewoon geplaatst omdat het op de verkeerde afdeling stond en de moderators dit even wilden overleggen? (althans zo komt het slotje op mij over)
Jasper schreef:Om dat af te schuiven met "daar heb je ze weer" is een doodoener die aan een hoop mensen geen recht doet.