Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Menino schreef:Echter kan je denk ik echt geen zinnig woord zeggen over hoe iemand is dmv bokt. Echt niet iedereens schrijfstijl is gelijk aan iedereen 'gedragsstijl' zegmaar!... Ik heb heel snel de neiging om bv. mensen te veroordelen op spelling
Terwijl mensen die slecht zijn in spelling niet meteen debiel hoeven te zijn
![]()
Maar wat betreft iemand anders zijn, ik ben een vrij introvert persoon... En niet zo'n 'prater' . Ik kan mijn gedachtes beter op papier zetten dan uitspreken zegmaar. Dus dan beschouw ik Bokt maar even als mijn papier, want daar kun je goed nadenken voordat je iets zegt. Ik zou het eerlijk gezegd een beetje gek vinden als mensen mij als 'leugenaar' zien of denken dat ik me anders voor probeer te doen omdat ik irl niet zo 'extravert' ben als op bokt (in hoeverre je extravert kan zijn op internet..) .
Saar___ schreef:Alane schreef:Er zijn wel meer mensen die IRL geen woord over de lippen krijgen, maar op een forum dus wel...
Dat zegt geen drol
IRL ben ik inderdaad niet zo'n prater. Hier zeg ik op de een of andere manier veel sneller wat ik ervan vind.
Girlgamer schreef:Ik heb van mijn moeder geleerd dat je pas wat van anderen mag zeggen als je het zelf goed doet.
eppie38 schreef:Dat is de kracht van het anoniem zijn denk ik makkelijker zeggen wat je denkt.
Ik ben eigenlijk een ontzettende flapuit zeg alles wat ik denk maar ik geef toe ook ik heb wel eens gelogen op bokt.
Oke eerlijk?
Nou ik vertel altijd dat ik 6 paarden heb !
Ja nu komt het, ik heb er 20 om precies te zijn.
8 kleintjes en 12 grote.
Sinds kort ook prachtige friese merries erbij met vol papier, veulentje geboren , friese stermerrie en een friese sterruin met vol papier
Heb een prachtig springpaard staan, Zuid Horn X Lucky boy
Een prachtige D pony die 2 keer Nederlands kampioen geweest is, 1 keer in de L en 1 keer in de Z
Zo even lekker opgeschept nu, hahahahaa, ik praat hier nooit over, vind dat zo opschepperig staan maar echt heb 20 paarden (gekkenhuis) en gewoon voor de lol hahahaha, ja ben harstikke rijk alleen jammer dat ik dit jaar weer niet op vakantie kan omdat die paarden al mijn centjes opeten.
Sorry dat ik gelogen heb en kan nu gelukkig lekker fotoos plaatsen van al mijn paardjes
eppie38 schreef:Dat is de kracht van het anoniem zijn denk ik makkelijker zeggen wat je denkt.
Ik ben eigenlijk een ontzettende flapuit zeg alles wat ik denk maar ik geef toe ook ik heb wel eens gelogen op bokt.
Oke eerlijk?
Nou ik vertel altijd dat ik 6 paarden heb !
Ja nu komt het, ik heb er 20 om precies te zijn.
8 kleintjes en 12 grote.
Sinds kort ook prachtige friese merries erbij met vol papier, veulentje geboren , friese stermerrie en een friese sterruin met vol papier
Heb een prachtig springpaard staan, Zuid Horn X Lucky boy
Een prachtige D pony die 2 keer Nederlands kampioen geweest is, 1 keer in de L en 1 keer in de Z
Zo even lekker opgeschept nu, hahahahaa, ik praat hier nooit over, vind dat zo opschepperig staan maar echt heb 20 paarden (gekkenhuis) en gewoon voor de lol hahahaha, ja ben harstikke rijk alleen jammer dat ik dit jaar weer niet op vakantie kan omdat die paarden al mijn centjes opeten.
Sorry dat ik gelogen heb en kan nu gelukkig lekker fotoos plaatsen van al mijn paardjes
Gwen schreef:Heel veel mensen hebben niet eens in de gaten dat ze liegen, ze spiegelen zichzelf en anderen de persoon voor die ze graag willen zijn. Spreek je ze dan in het echie, dan zijn ze vaak heel anders, en niet zelden nog veel leuker ook.