Ik kreeg net rond 22:30 weer dezelfde foutmelding toen ik wilde posten. Hieronder een printscreen, het is een beetje moeilijk te zien, maar weet niet hoe ik 'm groter/duidelijker moet krijgen.
Gisteren avond talloze en vanavond gaat het weer erg lekker... zelfs met gewoon topics openen al problemen Sorry Bart, had even geen zin om de tijden te noteren, irritatie was even te hoog
nu weer om 23:18
orient11
Geplaatst: 17-08-09 23:20
ik kon er zelfs straks niet eens op komen.. en vooral heel traag bij mij
De melding duurde ongeveer een minuut. Was volgens mij eerst bij een bericht plaatsen. Daarna wou ik via de geschiedenis terug naar het topic, kreeg ik het weer. Toen maar opnieuw bokt.nl ingetypt kreeg ik het weer keer 50 (beetje snel F5 )
heaven
Geplaatst: 18-08-09 10:41
hier nog een. zwaar inrritant....kopier tegewoordig alles...
Soms duurt het even, maar soms ook direct. Gebruik niet veel PB, maar ik heb het zowel bij plaatsen berichten, PB, F5 of wanneer ik een topic wil openen. Dat laatste gebeurt het minste.
Bart, ik heb het bij beide, zowel PB als een berichtje in een topic. Meestal komt de melding direct... duurt vrijwel net zolang als dat ik moet wachten tot het bericht wel geplaatss zou zijn.
prii_boy
Geplaatst: 18-08-09 12:39
tante_trien schreef:
Ik ben de gelukkigste vrouw van bokt, ik heb er geen last van.
Ik ook, heb er idd ook geen last van Ik zal wel niet te vroe juigen
Nado
Geplaatst: 18-08-09 13:23
AngelsDitch schreef:
Bart, ik heb het bij beide, zowel PB als een berichtje in een topic. Meestal komt de melding direct... duurt vrijwel net zolang als dat ik moet wachten tot het bericht wel geplaatss zou zijn.
Hier hetzelfde.
zobras
Geplaatst: 18-08-09 19:26
Afgelopen half uur doorlopend problemen
herinnert haarzelf eraan nu eerst crlt-c te doen voor ze op plaatsen drukt
wat dus niet voor niets was, dit is 1
weer crtl-c
Eleionomae
Geplaatst: 18-08-09 19:37
Ik heb gelukkig al tijden nergens last van gehad, niet bij firefox en niet bij IE8