oke, dan was het net pech in de topics waar ik gepost had, want daar stonden me toch een zwik loze antwoorden!
Gwen
Geplaatst: 13-05-09 10:32
Het zou kunnen dat de moddies het in dat geval niet gezien hebben . Er worden op de fotofora zoveel topics geopend dat de mods die niet elke dag allemaal door kunnen lezen, ze gaan meestal eerst aan de slag met dringende PB's, openstaande TeM's, zich inlezen in zaken waar mogelijk een sanctie voor gegeven gaat worden, etc., en als er dan tijd overblijft worden ook nog willekeurige topics op de diverse fora doorgelezen.
Als je oneliners of andere nutteloze posts ziet staan kun je de modjes daar altijd even op attenderen door op de TeM-knop te drukken .
Dat vind ik dan weer zo "klikspaan" achtig, haha. Maar goed, ik snap ook wel dat ze het erg druk hebben met van alles en dat dit relatief onbelangrijk is! Was alleen nieuwsgierig, omdat ik in sommige topics idd had gezien dat de nutteloze antwoorden werden verwijderd, toen ben ik ook maar weer reacties gaan plaatsen en net in die topics bleven die loze antwoorden staan. In iedergeval wil ik de mods veel succes wensen met alles op orde krijgen, er zijn altijd wel mensen die wat te zeuren hebben