Hoe krijg ik hem nou weer uit, want ik kan geen gebruikerspaneel meer vinden ?
mariekie
Geplaatst: 02-04-09 10:48
Vue schreef:
Superbartje.
Ik zit nu ook in de officeversie op kantoor, helemaal prima!
Jammer dat je daarna alles weer moet terug zetten.
Ik blijf op kantoor lekker bokken in het blauw
Lilian__
Geplaatst: 02-04-09 10:49
Ow hahahaha heb hem al gevonden, die was goed verstopt.
Dorus
Geplaatst: 02-04-09 10:50
Gebruikerpaneel staat helemaal bovenaan, waar je bij excel de knoppen zou vinden voor sorteren en dat soort dingen.
Vraagje, ik heb op mijn werk al moeite de juiste smileys te vinden omdat ik de codes niet ken en ik hier geen animaties kan zien, maar met die office layout wordt het helemaal lastig. Is er een mogelijkheid om een overzicht van de smileys te maken met de code en een omschrijving?
Het is minder blauw. Op mijn vorige werk konden ze het bokt blauw op afstand herkennen. Heb daar trouwens mijn laatste week aan een stuk zitten bokken. Mocht die week geen vrij nemen en er was echt niks te doen. Dan maar bokken
Die staat helemaal bovenin In de soort taakbalk van excel
Die kon ik eerst ook niet vinden.
Trieske_
Geplaatst: 02-04-09 11:49
ik was ook al naar het gebruikerspaneel aan het zoeken...goed verstopt joh... verder werkt het hier allemaal prima momenteel.
Sappos
Geplaatst: 02-04-09 11:50
Hijs geweldig lekker ongestoord bokken op school
Jannepauli
Geplaatst: 02-04-09 12:31
Ehhhh... computer dummie meldt zich.... na het lezen van Bart's bericht 's even gekeken hoe het er dan allemaal uitzag..
In mijn gebruikersprofiel stond al het format op "bokt" maar eronder stond "Bokt.nl"" . Natuurlijk even aangeklikt en toen werd mijn bokt scherm wit met grijze letters. Alle plaatjes en smileys verdwenen. Dat vond ik niet zo aangenaam dus snel weer terug naar 't oorspronkelijke format. En ja hoor, nu is alles weer blauw ( precies zoals voorheen), maar alle avatars en smileys zijn weg..
Nou vind ik sommige avatars verschrikkelijk ( vooral die knipperende bokt-paardjes die we sinds 1 april hebben) maar aan de rest van de plaatjes kon je toch wel snel een schrijver herkennen en nam ik de knipperlichten voor lief. Ook mijn eigen Tijgeroogje is weg. Wat nu????
Dank voor je "vriendelijke" verwijzing - heb helaas geen tijd om alle pagina's door te lezen. Ik neem aan dat je onderschrift aangeeft dat je nu zit te wachten op een digitale draai om je oren?
Maar eh.. dank je wel hoor, ik heb 't dankzij jou weer opgelost en alles onder controle!
Lielle
Geplaatst: 02-04-09 12:42
wat denk je zelf Dat onderschrift dateert nog van gisteren, ik zal het weer netjes terug zetten naar mijn echte onderschift, waar ik zeer op gesteld ben.
Het ziet er echt super uit! Ik maak er al de hele dag dankbaar gebruik van omdat ik 5 uur in moet halen op school, en wel achter de computer kan. Super!
Suzanne F.
Geplaatst: 02-04-09 20:58
Ik vind het super dat Bart er zoveel moeite voor heeft gedaan maar ik vind het resultaat tegenvallen. Je hebt nog steeds banners die dus opvallen en smileys als je gaat posten bijv.
Verzoekjes en wensen zijn welkom, ik gebruik de template zelf niet behalve om te testen, jullie hebben dus een beter idee van wat er beter/anders moet dan ik.
Die banners kan ik kort over zijn; die zorgen ervoor dat Bokt.nl in de lucht kan blijven. Ze kunnen wel weg maar dat wordt pas mogelijk als het pluspakket er is (of als mensen daarvoor willen doneren).
Smilies gaan op de todo lijst
moonfish13
Geplaatst: 02-04-09 22:14
De banners irriteren mij helemaal niet eigenlijk. Ik vind het al goed dat we gratis gebruik van bokt mogen maken.. Ook speel ik een internetspel en daar kan ik mooi 5 euro, of nu 7.50 ik weet niet of dat meeveranderd is per maand voor betalen.
Ellen__
Geplaatst: 02-04-09 22:24
ik heb de office versie even geprobeerd en toen ik m weer terug schakelde en dus weer in bokt blauw was zag ik meteen alle avatars
Dorus
Geplaatst: 02-04-09 22:59
ellenAST schreef:
ik heb de office versie even geprobeerd en toen ik m weer terug schakelde en dus weer in bokt blauw was zag ik meteen alle avatars