Spreektaal/dialect hier op bokt hoeft van mij trouwens niet, tenzij het in de huiskamer is waar meer mensen van dat gebied bij elkaar komen natuurlijk.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Nathalie__ schreef:Dat denk ik ook niet. Er is op bokt ergens een blooper topic waar ik een stuk geqoute tekst van mij voorbij zag komen waar hard om gelachen werd. Dat soort dingen vind ik echt niet leuk!
Dan weten ze natuurlijk niet dat ik zo erg dislect ben, maar toch....
__Nathalie__ schreef:Dat denk ik ook niet. Er is op bokt ergens een blooper topic waar ik een stuk geqoute tekst van mij voorbij zag komen waar hard om gelachen werd. Dat soort dingen vind ik echt niet leuk!
kavama schreef:gekkesies schreef:@vrouwke:
Jij snapt niet waarom mensen zich hier druk om maken.
Ik snap niet dat mensen er blijkbaar niet mee zitten dat ze zich niet op correcte wijze kunnen uitdrukken in hun moedertaal (dislecten even erbuiten gelaten natuurlijk).
Iedereen is anders toch?
Ik doe heel hard mijn best om mijn kinderen het goede te leren, en als nu iedereen op zichzelf (en eigen kids) let hoeven we niet meer zo op elkaar te letten.
Maar i.p.v. naar school kan ik mijn kids (kinderen) ook wel een paar uur per dag achter bokt zetten.![]()
Plien91 schreef:__Nathalie__ schreef:Dat denk ik ook niet. Er is op bokt ergens een blooper topic waar ik een stuk geqoute tekst van mij voorbij zag komen waar hard om gelachen werd. Dat soort dingen vind ik echt niet leuk!
Ik kan me wel voorstellen dat dat niet leuk is om te lezen in dat topic. Aan de andere kant, als ik een leuke taalblooper lees moet ik er gewoon om lachen, of het nou van een dislect is of niet... Sommige dingen komen nou eenmaal onbedoeld maar zo ongelooflijk grappig over en ook al kan de schrijver er niks aan doen, het bezorgd mij menig vrolijke momenten en wat is er mis met mensen aan het lachen maken?