Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Perrokai schreef:Een medemens of dier ergens voor behoeden zou dan strafbaar zijn ?
Citaat:Maar heeft niemand ooit gelezen op bokt dat een 1 of ander handelaar of pensionhouder helemaal afgekraakt werd ? Wie zegt op dat moment dan wie de waarheid spreekt en wie liegt ?
Citaat:Het is een gevaarlijk gebied waar Slimmerik het over heeft en de meeste vallen direct over haar ondrschrift maar er zijn legio van andere voorbeelden te noemen van iemand te kakken zetten op bokt. Het gebeurt zo enorm vaak........helaas terecht en helaas soms ook nog onterecht.
slimmerik schreef:Welke kruistocht door TS russel? Onderbouw je beschuldigingen zou ik zeggen !! Misschien doel je op de kruistocht tegen Daphne de Bruijn van stal Duin en Daal? Daar had ik alle gelijk van de wereld.
slimmerik schreef:Welke kruistocht door TS russel? Onderbouw je beschuldigingen zou ik zeggen !! Misschien doel je op de kruistocht tegen Daphne de Bruijn van stal Duin en Daal? Daar had ik alle gelijk van de wereld.
En over kruistocht gesproken.... ben jij daar nu ook niet mee bezig? Valt me vaker bij je op.
Ik sta hier nl. niet ter discussie.... hoe graag je het ook zou willen.
Daar posters i(faye, Shadow0, russel en Jolliegirl) in dit topic (ondanks herhaaldelijke verzoeken van mods) mij als persoontje zo belangrijk vinden trek ik me maar terug. Ik verwijder gewoon het stipjeHeb ik er ook geen last meer van.
![]()
slimmerik schreef:Ik lees het zo vaak op het boktforum. Dat er gewaarschuwd wordt voor b.v. verkopers, paardenhandelaars en maneges. Nu las ik op een ander forum dat er een uitspraak is geweest van een rechter in 1 bepaald geval dat zoiets niet mag.
Hoe wordt er hier over gedacht door het team en leden?
http://www.internetoplichting.nl/
Perrokai schreef:Maar in een topic over verkopers die hun afspraken niet nakomen maak je toch ook iemand zwart dan ? Mag dat wettelijk en waarom mag dat wel van bokt ?
Karl66 schreef:Shadow, om even op jouw vraag terug te komen. Wij hebben het onderschrift gewoon toegestaan en op het moment dat wij daar om verzocht hebben is het onderschrift gewoon verwijderd.
Citaat:Ons verzoek had niks met mogelijke strafbaarheid, anders hadden we daar twee maanden geleden wel om verzocht.
Citaat:Het heeft dus niet zoveel zin om een bokker als gast erop aan te spreken dat die een andere afweging had moeten maken dan de gastheren in dit geval gedaan hebben.
Citaat:Het enige gevolg van al die aandacht voor dat onderschrift is dat het een persoonlijk gehakketak wordt tussen een aantal mensen over de vraag wie nou wie te kakken zet. En dat is nou net niet de bedoeling van dit topic, om even lekker persoonlijk tegen elkaar te worden. Dus het zou prettig zijn als het over de inhoud en niet over de persoon kan gaan.
russel schreef:Wat wel frappant is dat er moddies zijn die het altijd weer voor je opnemen, maar dat is natuurlijk ook historie, denk ik dan maar weer. Vaak genoeg met verbazing als ik lees hoe jouw berichten vaak smakeloos uithalen naar bokkers, zonder dat er wat gebeurd, maar dat is dan ook veilig in een groep, als je zeer gesterkt wordt door die groep groupies die je hebt verzameld in de jaren.