Nee zonder gekheid,ik vind het niks toevoegen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Charaz schreef:Hoop niet dat dit de 1 april grap is, want ik vind het wel een goed idee.
freespirit schreef:Als eigenaar van van een forum met betalende leden wil ik graag het volgende inbrengen:
waar ik bang voor ben is de volgende stap, bokt word na de inbreng van een 'pluspakket' erg waardevol voor commerciele bedrijven, het forum genereerd dan namelijk geld. Bokt is dan weer een stapje dichterbij om door een commercieel bedrijf overgenomen te worden, zou erg jammer zijn.
Zou je 2 euro aanhouden en stel dat minder dan een kwart van de huidige gebruikers het pluspakket zou aanschaffen dan is een rekensom snel gemaakt: 2 euro x 25.000 bokkers = 50.000 euro per maand.
Nou, voor 600.000 euro per jaar kun je aardig wat servers of features aanschaffen
Wanneer deze beslissing niet op commerciel interessante redenen word genomen denk ik dat je eerst moet kijken hoeveel kosten Bokt.nl met zich meebrengt en dan een fee voor een pluspakket vaststellen.
Nieuwe features waar wij mee bezig zijn: een memberlocator (kost ongeveer 600 euro) en een directchat (gratis via vbulletin-software)
Iessie schreef:Ik heb totaal geen verstand ervan en heb ook geen idee hoe duur het onderhouden van een site zoals is...maar is 2 euro niet best veel? (Niet de 2 euro van mijmaar van alle bokkers die het pakket zouden willen).
En het geld dat overblijft? Is dat gewoon voor Bart of wordt dat altijd weer in deze site gestoken???