Shattered schreef:Waarom moet iedereen er allemaal zo moeilijk over doen ?
Zelf nooit een dreig PB ontvangen zeker of mis ik een gebrek aan empathie gezien je smiletje?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jannepauli schreef:Voor mij hoeft die hele pb functie niet! Eigenlijk zou je - net zoals de email functie - die gewoon moeten kunnen uitzetten. Als het forumbeheer iets te melden heeft kunnen ze je toch wel bereiken. Als ik al iets te melden heb (positief of negatief) dan doe ik dat op het openbare forum - en verwacht dat anderen die mij iets te vertellen hebben, dat ook doen.
Chiqa schreef:Maar Slimmerik waarom is het zo belangrijk voor je dat de PB ongeopend terug kan sturen, als je hem deleet is dat toch hetzelfde?
suleilitha schreef:Met de optie van Slimmerik ben ik het ook wel eens!
Off-topic Hinke, het was jij die een keer een flamewar startte tegen mij via PB, en niet andersom, wel graag bij de waarheid blijven, hoor.
Nu weer on-topic, ik heb alle ongewenste PB's weggemieterd. Omdat ik er niks mee kan en ook niks mee wil en een topic over een probleempaard kan ook anders uitlopen dan dit is uitgelopen, het kan een voorbeeld zijn en een bron van info voor mensen die met hetzelfde te kampen krijgen en tevens heb ik er goede tips aan over gehouden!
slimmerik schreef:Nee, als men mijn gezin bedreigd dan is dat niet hun feessie.
Chiqa schreef:Shattered schreef:Waarom moet iedereen er allemaal zo moeilijk over doen ?
Zelf nooit een dreig PB ontvangen zeker of mis ik een gebrek aan empathie gezien je smiletje?
KiWiKo schreef:open vizier slimmerik............. is voor sommige hier niet echt handig![]()
![]()
suleilitha schreef:Off-topic, is je haf nog in ***? Tijdje geleden zien staan. Is vlak bij me in de buurt.
slimmerik schreef:KiWiKo schreef:open vizier slimmerik............. is voor sommige hier niet echt handig![]()
![]()
Nee, dan zou ik printscreens van dergelijke pb's waar ik me wèl druk om maakte hier neer zetten inderdaad.![]()
![]()
![]()
Ach en het foeien van pb's staat op het lijstje van BartvB en komt er te zijner tijd vast wel. (net als het jezelf kunnen bannen er gekomen is) Maar zo denk ik er nou eenmaal over
Het heeft bij mij iig niet de hoogste prioriteit hoor maar zou gewoon goed van pas komen t.z.t.
Hinke schreef:suleilitha schreef:Off-topic, is je haf nog in Eastermar? Tijdje geleden zien staan. Is vlak bij me in de buurt.
OMG dit vind ik pas bedreigend............
Ik ben HEEL erg blij dat ankie sinds gisteren niet meer bij mn ouders staat. Zoals jij nu reageert vind ik echt niet deugen suleilithaZeker niet in deze context van bedreigende pm's...
Hinke schreef:suleilitha schreef:Off-topic, is je haf nog in Eastermar? Tijdje geleden zien staan. Is vlak bij me in de buurt.
OMG dit vind ik pas bedreigend............
Ik ben HEEL erg blij dat ankie sinds gisteren niet meer bij mn ouders staat. Zoals jij nu reageert vind ik echt niet deugen suleilithaZeker niet in deze context van bedreigende pm's...
Pantoffel schreef:Ik ben net nieuw hier op bokt, maar na het lezen van dit topic vraag ik me af waar ik beland ben. Is dit de normale gang van zaken hier? Ik vind dat er toch enkelen erg bedreigend over komen. Is dat normaal?
suleilitha schreef:Pantoffel schreef:Ik ben net nieuw hier op bokt, maar na het lezen van dit topic vraag ik me af waar ik beland ben. Is dit de normale gang van zaken hier? Ik vind dat er toch enkelen erg bedreigend over komen. Is dat normaal?
Mwah, wat normaal is hangt denk ik voor een groot deel van je eigen referentiekaders af
Pantoffel schreef:Ik ben net nieuw hier op bokt, maar na het lezen van dit topic vraag ik me af waar ik beland ben. Is dit de normale gang van zaken hier? Ik vind dat er toch enkelen erg bedreigend over komen. Is dat normaal?
KiWiKo schreef:heel eerlijk slimmerik............. zou jij blij zijn als jouw pb's verstuurd openbaar worden gemaakt...........
ik heb er een aantal gelezen........ van bokkers die pb's van jou gekregen hebben en niet wisten wat ze ermee aanmoesten
en ik zou zo niet in de wereld herkenbaar worden gemaakt![]()
sterker nog............... aan me dooie dood niet dat ik me daarmee inlaat