Denk je anoniem te zijn op bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Liezel1

Re: Denk je anoniem te zijn op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 16:34

Tallie_Ho schreef:
En aan de andere kant.. MENSEN.. het is maar internet Rolleyes

Kan jou het ene moer schelen dat pietje lelijk doet en dat klaasje zegt dat je op de foto een dikke hol hebt?? Lekker belangrijk zeg!! Clown

Heerlijk zo'n ontnuchterende post! Geweldig!

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 16:37

Ik proef enig sarcasme Clown

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 16:37

Ik ben helemaal niet anoniem *LOL*

Laatst een meisje van op wedstrijd: "He! Da's Pretty Woman!" (had het meiske werkelijk waar nog nooit gezien)

Dus ik zo van: "uh ja dat klopt maareuh, hoe weet jij dat dan? Nagelbijten / Gniffelen" (was nl onderlinge en ze kwam voor het eerst. Ken het paard waar ze op zat en die werd tot vorig seizoen nog door iemand anders gereden en dit was de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen)
zij: "aah, heb filmpjes gezien van jullie op Youtube Haha! Wat is die veranderd! Bloos!"

Dus ik zat echt zo van: "oh... Dankje Clown"

Vind het echt niet zo'n ramp, als mensen me herkennen, alleen maar leuk, is een teken dat ik opgevallen ben om een of andere reden. Ja Heb nu leuk contact met et meiske, alleen maar leuk, nieuwe mensen kennen. Haha! Willen mensen zulke dingen tegen me gebruiken? Goed, hun keuze, maar dan wel niet komen janken de week er op. Want je wil mij niet pissig krijgen. En dat weten mensen die me kennen ook, dus daar hoef ik sowieso niet bang voor te zijn Clown

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 16:38

Liezel1 schreef:
Tallie_Ho schreef:
En aan de andere kant.. MENSEN.. het is maar internet Rolleyes

Kan jou het ene moer schelen dat pietje lelijk doet en dat klaasje zegt dat je op de foto een dikke hol hebt?? Lekker belangrijk zeg!! Clown

Heerlijk zo'n ontnuchterende post! Geweldig!

Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken

Het is aan iedereen persoonlijk om zoveel als gewenst prijs te geven. Geef je echter een hoop prijs en krijg je commentaar, tja, so be it!!

Ik heb vorige week voor het eerst in 6 jaar bokt mijn profiel leeg gehaald.. Ik zal er eens over denken om de foto's weer terug te zetten.. Haha!

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 16:39

Als ik de Battie opensla roep ik ook altijd alle tinkernamen van Bokt. Ja
Mijn va snapt niet waar ik al die mensen van ken.
'Staat op internet pa' Clown

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 16:54

Nee, ik ben niet anoniem, maar dat boeit me ook echt helemaal niet!

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 16:55

op de manege waar ik gewerkt heb wist iedereen opeens dat ik zonnebloem was. Vooral de halfuurs kindjes.
Kreeg opeens ook pbtjes met de vraag of ze vonden dat ze goed reden e.d. want ze durfde het zo niet te vragen, toch schattig , die kinderen...
Vind dat wel grappig.

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 17:01

Nee niet anoniem. Ken wel paar mensen die mijn berichten wel lezen. Maar ik vind het soms wel fijn om even mijn hart te luchten op Bokt dus dan maar niet anoniem. Als het dan over diegene gaat, kan diegene dat gelijk lezen.. Knipoog

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 17:04

Ik ben ook niet anoniem, genoeg mensen die mij kennen en genoeg mensen die ik.

Ik zet best regelmatig persoonlijke dingen op bokt. Of nou jah, echt persoonlijk, vooral over hoe ik over bepaalde dingen die best "intieme" onderwerpen kunnen hebben. Over onderwerpen die voor andere misschien taboe dingen kunnen zijn. Maar mij kan dat niet zo bommen. Als ik niet wil dat mensen het weten dan zet ik het niet op bokt. Anders boeit het mij echt niet.

Maar volgens mij ben ik zowiezo vrij "open" ingesteld, mensen mogen best veel van me weten. Als mensen dat graag allemaal willen nalezen wens ik ze daar veel plezier mee.

Zo heb ik net nog op bokt een topic gestart over wat mijn slechte eigenschappen zijn. Iemand anders zou dat misschien heel graag anoniem houden, maar ik zit zo nu eenmaal in elkaar, take me as I am...

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 17:20

Ik weet dat het niet anoniem is...
Eigenlijk kan ik er nietwakker van liggen. Heb niet echt iets te verbergen en mogen mensen denken en vinden wat ze willen Knipoog

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 17:32

_Tivoli_ schreef:
@ luxx
jij bedoelt:
lekker anoniem een sneer uitdelen,want niemand kent mij?
Voor mij een teken van een IRL flink gefrustreerd persoon,die irl geen teugels heeft om aan te trekken,en dat dus hier maar doet.
(dit is geen persoonlijke aanval op iemand,maar gewoon een algemene opmerking )

dat is heel precies wat ik dan denk tivoli, niet bij iedereen die een leeg profiel heeft maar bij de zeer nadrukkelijk aanwezige personen.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 17:36

Maar waarom heb je je profiel op hyves afgeschermd luxx? Toch een beetje behoefte aan anonimiteit? Haha!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 17:37

slimmerik schreef:
Maar waarom heb je je profiel op hyves afgeschermd luxx? Toch een beetje behoefte aan anonimiteit? Haha!

En waar sta jij met je snuffert op internet? Haha!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 17:39

Tallie_Ho schreef:
slimmerik schreef:

En waar sta jij met je snuffert op internet? Haha!

Ik sta echt wel met mijn snuffert op internet hoor Haha! Maar hier op bokt geef ik de voorkeur aan zo veel mogelijk anonimiteit. Ik sta al zo vaak in de openbaarheid in de belangstelling Haha!

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 17:40

Anoniem ben ik allesbehalve, maar ben ook niet zo'n bekende bokker of wat. Bovendien, waarom zou iemand bij mij mee willen lezen? Ruzie heb ik niet echt snel, als ik dat aan voel komen laat ik een persoon lekker links liggen. Heb een huid van olifantenleer, dus dat houd ik héél héél héél lang vol. Lachen

Het enigste waar ik wel wat meer mee op mag passen, is wat ik over anderen schrijf. 't is maar een klein eiland waar ik woon, maar toch aardig wat bokkers in mijn buurt...

O, hier schrik ik toch wel van... Google ik mezelf, sta ik dus echt helemaal bovenaan, in iets over m'n school. Bloos!

Niks geen hyves, bokt of wat, nee school!

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 17:56

Ik heb mezelf gegoogled en nog niks gevonden. Haha! (eerste 5 pagina's bekeken)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 18:03

Als ik mezelf google kom ik een mobiel nummer tegen dat ik destijds gebruikte voor de stichting waar ik secretaris van was...

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 18:03

Ik kom mezelf ook niet tegen in de eerste 5 blz van google Haha!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 18:04

Als ik mezelf Google dan staat per direct bovenaan de link naar facebook.

als 4 & 5 is ook iets wat over mij gaat. Maar verder veel mensen met dezelfde voor én achternaam.

arnjojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 18:07

In de eerste instantie wel.. Maar op de een of andere manier toch niet.. Hoe ik weet het niet Knipoog

Maarja geen probleem dat soort dingen zet ik toch niet op internet!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 18:07

In m'n profiel staat zoveel info dat het niet moeilijk is om me eruit te pikken. Soms denk ik weleens dat ik er een deel uit moet halen, zodat iemand met solliciteren hier niet gaat lezen wat ik als 15 jarige in een onbenullige bui heb getypt Haha!

Vanwege op google terugzoeken staat er dus wel bewust geen achternaam bij Lachen

En verder alles wat ik hier post, sja ik hoop dat m'n ouders niet alles nalezen, maar er zit genoeg familie en bekenden op bokt, dus het kán wel en dat weet ik ook.

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 18:08

Zeker niet Scheve mond
Nadat een paar kinderen al mijn berichten hebben zitten te lezen en me zijn gaan stalken...
Nee ik pas wel op voordat ik iets neer zet want ik heb altijd nog het gevoel dat mensen mijn berichtjes lezen.

Novalues

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 18:09

Het is zelfs zo, dat ik hier regelmatig aangesproken wordt via pb met de vraag: "Hey, ben jij niet het meisje dat bij mij op school zit met de dreads?"
95% van de pb's kloppen dan ook nog..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 18:18

Naar aanleiding van de opmerking van Tallie. (het is MAAR internet)
Misschien een leuk nieuw topic:
Internet: Overschat of onderschat?

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 18:21

ik ben niet anoniem

ik weet dat ik gecontroleerd ben op bokt. en dat ik nog steeds gecontroleerd word.

als mij iets dwars zit, iets onbenulligs zeg ik dat zeker, en als ik me ergens rot om voel (wat geen geheim is) zeg ik dat ook

maar persoonlijke dingen houdt ik zeker voor me, en heb ook al aardig wat mensen leren kennen op bokt. ze herkennen ma vaak ook.