Kir_Ples een ban

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sodeletuut

Re: Kir_Ples een ban

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:28

Skygirl schreef:
"Je account op Bokt is strikt persoonlijk, het is nooit toegestaan een account te delen, uit te lenen of van het account van iemand anders gebruik te maken."

Ja het is gewoon een algemene regel, want anders kun je bijv. lekker op je eigen account gaan rellen en dan later zeggen: ja dat was ik niet, dat was mijn broertje. In die zin snap ik de regel ook wel. Er is zelfs een keer een mod hierdoor afgezet, omdat er ook zoiets had plaats gevonden. Ja dat is dan erg jammer, want het was niet een bewuste overtreding. Aan de ene kant heb ik zoiets van het is wel een beetje onzin, aan de andere kant is het dan toch; waar trek je dan de grens. En als je je altijd netjes aan de regels hebt gehouden dan had dit nooit kunnen gebeuren. Ja dan heb je een OW en verder niks.

Dús ook niet als iemand in het ziekenhuis ligt.

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:29

ellepel schreef:
oke,oke...heb alles wel gelezen..
maar.................

wat nou.als je samen met iemand 1 account hebt?
en om de beurt er op zit?

dus ik heb bijvoorbeeld een account en die deel ik samen met mijn vriend..omdat hij geen computer heeft ofzo
dat is strikt persoonlijk dan toch?

of mag dat ook weer niet

Ja, anders krijg je een ban voor t dubbel account hebben op het zelfde IP-adres.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:30

Ik vind mensen hier wel erg flauw beginnen worden en kinderachtig. Alle extreme situaties bijhalen, je kan niet verwachten dat familie een boktacount maakt en eerst 25 paardgerelateerde berichten plaatst

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Nee, ook dat mag niet. Alleen jíj hebt dat account. Dan moet je vriend er ook maar één aanmaken.

Anoniem

Wow, het topic gaat hard Nagelbijten / Gniffelen

Karl66

Aangezien wij geen sanctie tegen een bokker met andere bokkers bespreken gaat dit topic op slot. Kirsten heeft zelf uitleg over deze OW gekregen en dat is de enige persoon die het aangaat.

Wat de ban van drie maanden betreft, dat is het gevolg van vijf OW's binnen een half jaar: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Hoe_w ... precies.3F

Hier dus een slotje.