Cassidy schreef:Ik heb het berichtje in het topic ook langs zien komen. En ondanks dat ik denk dat ik toch weer een sneer krijg m.b.t. het aantal door mij geplaatste berichten, denk ik dat ik toch echt genoeg in real life in te brengen heb, en me niet op bokt hoef te profileren, dankuwel. Dus bokt een Sekte? Ik heb er smakelijk om gelachen dat het de eerste keer werd geopperd. Ik denk zelfs dat ik je gelijk moet geven. Ik ben zo gehersenspoeld door bokt, dat ik niet meer zonder kan!![]()
Feit is nu eenmaal dat er mensen zijn die hun belevenissen met anderen delen (en dat graag doen) en mensen die passief op bokt meelezen. Of niet eens meelezen, bokt als goedkope plaats om te adverteren zien, en niet blij zijn met verwijzingen naar regels e.d. Iedereen die begonnen is op bokt, heeft moeten leren. De een heeft de regels gaandeweg geimplementeerd zien worden, de ander, die net begint, wordt erdoor overspoeld. Dat betekend niet dat ze niet voor allemaal gelden.
Moderators kunnen niet overal zijn. Het wordt zelfs begroet als je een seintje geeft als dingen uit de hand dreigen te lopen. Dus schiet bokt zijn doel voorbij? Denk het niet....het is nog steeds een grote gezellige familie. En net als in iedere familie is er ook wel eens ruzie. En als die uitgesproken zijn is alles toch weer goed?
Vallerina, als jij de indruk krijgt dat bokt geen paardenforum is, dan ligt dat in mijn ogen toch echt aan jou....

Grote Cassidy, de leider van onze sekte

Even serieus, Bokt is niet verplicht, je komt er zelf, en als het je niet bevalt, dan kom je toch gewoon niet?
Simpeler kan toch niet?