Misschien wel een optie om pb's te kunnen blokkeren, ervoor te kiezen om geen pb-box te hebben of om pb's ongelezen te retourneren.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
superwoman schreef:Menino schreef:Meestal jaloezie. Ik snap ook niet dat mensen zo'n ontzettend afz..kerig berichtje uit hun vingers krijgen, en dat ze zelf niet inzien dat het vooral afgunst is, en het inhoudellijke er niet meer zoveel toedoet.
En hier ben ik het totaal niet mee eens.
Daar wordt het vaak op gegooit, maar kom op zeg, in de meeste gevallen is er echt niks om jaloers over te zijn.
Bijv: In HAW worden imo goede foto's echt niet afgezeken en daar zou men juist jaloers op kunnen zijn.
Less schreef:superwoman schreef:
En hier ben ik het totaal niet mee eens.
Daar wordt het vaak op gegooit, maar kom op zeg, in de meeste gevallen is er echt niks om jaloers over te zijn.
Bijv: In HAW worden imo goede foto's echt niet afgezeken en daar zou men juist jaloers op kunnen zijn.
Ik zie ook vaak foto's langs komen die hele leuke reacties krijgen, soms wordt er zelfs wel eens iets geschreven in de trand van "je maakt ons jaloers... met zulke foto's". Gewoon op een leuke wijze.
Wel denk ik dat er soms wordt gereageerd vanuit het idee "ik laat eens even zien hoe goed ik het doe".
Het gaat dan niet meer om de inhoud maar om zo direct en duidelijk mogelijk desbetreffende foto afkeuren.
sevke schreef:Mijn dochtertje zit sinds kort ook op Bokt. Liever had ik haar op de Penny gezien, maar haar zus heeft er een account, en je kunt niet per abonnement twee accounts openen, en om nu daarvoor twee abo's te nemen![]()
Regelmatig controleer ik haar posts en de reakties erop. Zelf zit ik al enige tijd op bokt, en ik weet hoe hard en venijnig het er soms aan toe gaat. Mijn dochter is 10 en een heel gevoelig kind, maar daar houdt bokt geen rekening mee.
Ooit plaatste ik een topic in HAW. Ik had een rijtechnisch probleem, dat we (onze instructeur en wij) probeerden op te lossen. Daar had ik foto's van genomen, en één foto zag er niet zo prettig uit omdat de pony hevig in verzet ging. Man man man, wat een emmer str*nt heb ik over mij gekregenTerwijl ik toch dacht dat HAW daarvoor dient ? Om je te helpen een probleem op te lossen ? Alleen maar foto's plaatsen waarop alles goed gaat, heeft toch weinig zin ? Een hoop reakties à la "wat een mooi plaatje" "wat een prachtige pony" " wat een mooie combinatie" is wel prettig om te krijgen, maar weinig leerrijk. Het jammere was dat er uiteindelijk al gereageerd werd op een wel bedroevend laag niveau : "de pony ziet er onverzorgd uit" "hij is niet voldoende gepoetst" (loopt 24/7 op de wei
) enz enz.
Ik werd bijna verplicht een nieuw topic te plaatsen met foto's waar onze pony's gepoetst waren, en bitloos en zadelloos gereden om te "bewijzen" dat we geen paardenmishandelaren waren.
Ik vind dit erg jammer. Het klavier en papier zijn erg gewillig...
sevke schreef:knip- Ooit plaatste ik een topic in HAW. Ik had een rijtechnisch probleem, dat we (onze instructeur en wij) probeerden op te lossen. Daar had ik foto's van genomen, en één foto zag er niet zo prettig uit omdat de pony hevig in verzet ging. Man man man, wat een emmer str*nt heb ik over mij gekregenTerwijl ik toch dacht dat HAW daarvoor dient ? Om je te helpen een probleem op te lossen ? Alleen maar foto's plaatsen waarop alles goed gaat, heeft toch weinig zin ? knip
crossmonster schreef:Ik denk ook wel sevke, dat er een hoop afgunst is.
[knip]
Ik denk dat er een paar mensen zitten, die zelf wss niet eens rijden of hooguit eens per week een uurtje hobbelen, en die hadden willen dat ze foto's op haw konden plaatsen, en die dus zo reageren.
marialva schreef:even een upadate:
de personen die het zogenaamde treiter groepje hadden opgericht jegens mij, zijn er een aantal van deze personen voor een tijd gebant.
Zammie schreef:marialva schreef:even een upadate:
de personen die het zogenaamde treiter groepje hadden opgericht jegens mij, zijn er een aantal van deze personen voor een tijd gebant.
En deze personen zijn geband om de pb's? Vind dat namelijk een vreemde zaak, aangezien je van alles met pb's kunt doen en dus kunt veranderen...