Word er minder vaak gepost op bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

manie

Re: Word er minder vaak gepost op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 20:08

Roos_s schreef:
ja dat wel, maar ik denk mensen die er genoeg van hebben dan vanzelf niet meer reageren in dat topic of op die mensen gaat reageren. Het jammere nu is dat er nauwelijks meer discussies kunnen ontstaan... ik snap dat het lastig is om regels voor iedereen zo goed mogelijk toe te passen, maar eerlijk gezegd vond ik het een jaar geleden vele malen beter dan hoe het nu is....

Helemaal mee eens.
Er kan geen discussie lopen zonder keer op keer een mod-opmerking voorbij te zien komen.
Persoonlijk heb ik het gevoel dat alleen dat gezegd mag worden dat de mods aanstaat, zo niet dan volgt als heel snel een slotje.....
Ik zou zeggen 3/4 van de mods eruit dan wordt het vast weer een stuk leuker Ja

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 20:18

manie schreef:
Ik zou zeggen 3/4 van de mods eruit dan wordt het vast weer een stuk leuker Ja

Denk je? Ik vrees dat er dan véél te weinig mods zijn. Vervolgens krijg je relletjes die niet opgelost worden, Sa's die maar raak posten, bergen topics die verkeerd staan, persoonlijke vetes die in het openbaar worden uitgevochten, noem maar op.
Dat wordt echt een puinhoop volgens mij... Daarbij, als je je aan de regels houdt en met respect voor elkaar post dan valt het allemaal wel mee met die mod-opmerkingen hoor. Knipoog

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 20:19

ik vind eerlijk gezegd dat de mods errug snel soms iets temmen... ligt misschien niet aan de hoeveelheid mods, maar meer aan het fanatieke ingrijpen...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 20:21

weet je............... ik snap het niet Lachen

ik ben hier gast........... en natuurlijk gebeuren er dingen waar ik het niet mee eens ben.......... natuurlijk voel ik me wel eens op mijn piemel getrapt (zou ik die hebben dan)........ maar hemellief zeg............. wat een onzin om daar een probleem van te maken......

als jij nou bij iemand in huis komt die graag wil dat je je schoenen uittrekt doe je dat toch ook.............. waarom hier wel komen en je niet aan de huisregels houden

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 20:24

Ben het eens met KiWiKo,
houdt je gewoon aan de regels, zo moeilijk is dat niet en dan hoef je je verder ook niet druk te maken Lachen

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 20:25

nou het is niet dat ik me niet aan regels wil houden, maar ik vind dat mods te snel ingrijpen in discussies, waardoor ik geen behoefte meer heb om eraan deel te nemen... Tuurlijk zijn er dingen die niet kunnen, maar vaak wordt de discussie getemt...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 20:31

als ik in een kroeg de barkeeper of de deurmeneer niet leuk vind met hun regels dan ga ik er niet meer heen

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 20:33

ja daarom wordt er dus minder gepost Knipoog

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 20:34

Roos_s schreef:

Er wordt niet minder gepost, toch Verward
Tenminste, ik geloof dat Bart een paar pagina's terug het aantal posts
van 2008 vergeleken met 2007 heeft geplaatst.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 20:35

Liezel1 schreef:
Ik merk het al aan mezelf..
Voorheen was ik hele avonden op Bokt te vinden, nu een stuk minder. Ik reageer ook minder...

het viel me laatst op dat als je naar de homepagina gaat en je kijkt in het linker rijtje welke topics er allemaal voorbijkomen, dat soms 80% niet eens over paarden gaat...

Hier heb je helemaal gelijk in !

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 20:35

er wordt juist meer gepost, waardoor een hoop posts ondergesneeuwd raken.

Roos_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 20:37

volgens mij posten de meesten in een topic van huiskamer en verder niet echt in andere topics... Tenminste dat is vooral iets wat mij opvalt. In zo'n huiskamer wordt er dan wel veel gepost, maar daarbuiten volgens mij minder...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 20:46

Roos_s schreef:

Waarom nemen bepaalde mensen toch steeds aan dat er minder wordt gepost, terwijl de cijfers toch echt iets anders aantonen? Nors opkijken

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 20:53

Nouks schreef:
Roos_s schreef:

Waarom nemen bepaalde mensen toch steeds aan dat er minder wordt gepost, terwijl de cijfers toch echt iets anders aantonen? Nors opkijken

Mensen praten nu eenmaal graag zo dat het in hun straatje past Knipoog

M_VE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 20:55

Er zijn misschien meer leden?
Dan is het logisch dat er meer wordt gepost. Even een voorbeeldje
2007: Er zijn 10 leden, ze posten elks 300 topics per jaar = 3000
2007: Er zijn 100 leden, ze posten elks 100 topics per jaar = 10 000

Je hebt dan het gevoel van hé, er wordt minder gepost.
En postst die gepost worden maar even daarna getemd worden, tellen deze ook niet mee als geposte postst?

( Oké, deze logica trekt op niets)

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 21:15

Roos_s schreef:
nou het is niet dat ik me niet aan regels wil houden, maar ik vind dat mods te snel ingrijpen in discussies, waardoor ik geen behoefte meer heb om eraan deel te nemen... Tuurlijk zijn er dingen die niet kunnen, maar vaak wordt de discussie getemt...

Mee eens.
Doordat de mods overal bovenop zitten is het gewoon niet leuk meer. (het lijkt de gestapo soms wel)
Dat heeft niks met wel of niet aan regels houden te maken.
Enkele regels dat is prima, maar het zou goed zijn dat ze niet zo regelzuchtig zouden zijn als de Nederlandse overheid Knipoog

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 21:16

wat een getrut!!! bevalt het je niet ga je toch naar de volgende kroeg..........

ik snap het echt niet............

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 21:17

KiWiKo schreef:
wat een getrut!!! bevalt het je niet ga je toch naar de volgende kroeg..........

ik snap het echt niet............

Nee dan post je hier dus gewoon minder....
Daar hadden we het toch over Gaaaap

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 21:20

ik ben misschien wat simpel............ als ik het ergens niet naar mijn zin heb, en mijn klachten worden niet gehoord..............

dan ga ik ergens anders heen

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 21:22

Ik post inderdaad ook minder dan in het begin, en valt mij op dat dat over het algemeen meer gebeurt.

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 21:23

't is toch wel moeilijk dat lezen.....

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 21:23

welk lezen?

broadway

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 21:27

Ik probeer belangeloos mensen te helpen, vaak via foto's en/of verhaal....dus VIA HET PAARD OM DIT PAARD TE HELPEN !!!
Het vervelende is dat je pas later zult (in)zien dat wat ik zeg in de meeste gevallen WEL klopt, zo heb ik al velen mogen helpen!
Ook probeer ik mensen de ogen te openen...het is niet altijd zo, zoals het lijkt....
Een paard kan niet praten maar door goed te observeren kan hij je destemeer vertellen......
De mods zien dit als een persoonlijke vete...nou ik ken de mensen niet persoonlijk ,dus dat is belachelijk !!! Het paard heeft mijn aandacht getrokken
en daar doe ik het voor en omdat iedereen alles mee kan kijken/lezen is het juist héél leerzaam en eerlijk !!!
Ook vind ik een profiel heel belangrijk om te zien wie je helpt, leeftijd,ervaring en foto's van hun paard(en)......verder hoef ik niks te weten !
En ja, soms is het héél confronterend, maar dat is juist de opzet van een discussie.....argument en tegenargument....mee eens of niet mee eens....
Wat wel een vete teweeg brengt is dat ik vaak achter de schermen vervelende (pm) berichten krijg....vaak een vriendenkliek....daar moet beter op
toegezien moeten worden, ik gooi het dan weer op het scherm,zodat andere lezers dit óók meekrijgen !
Ik merk wel degelijk dat het slotje je mond snoert.....een OW regelmaat wordt.....of een topic zomaar van bokt verdwijnt,aangepaste tekst,foto's weg
en slotje erop, terwijl veel mensen bleven proberen te reageren, werd niet 1x de moeite gedaan om al die mensen die meeleefden (109 pagina's) te vertellen dat het paard er niet meer was....blijkt het paard al 2 maanden dood (afgemaakt) !
Dat is bij mij een hele grote motie van wantrouwen geworden, want al die boktleden die meeleefden werd zand in de ogen gestrooid met medeweten
van een heel team....
maar het zal mij niet weerhouden om het voor de paarden op te nemen voor die mensen/paarden die ik ermee kan helpen......maar hoelang nog zal afhangen van wat toegelaten wordt door het team .....
Het is niet meer spontaan.....paardgericht....open en eerlijk en dat is zo jammer.....!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 21:28

en alleen door deze post ben je voor mij een nono

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 21:31

broadway, ik begrijp op zn zachtst gezegt niet erg veel van je post Tong uitsteken
Maar waarschijnlijk hoort hier een topic met voorgeschiedenis bij neem ik aan?