ban

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roblll

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 16:07

Uiteraard, maar dat spreekt voor zich.

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 16:07

runningkawa schreef:
.

En dat geld niet alleen bij de Steef ban, ook bij die van andere.

Jaja, dat is waar kawa

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 16:09

Die andere heeft, als ik het uit Barts voorgaande bericht goed begrijp, nu pas 1 waarschuwing gehad.
ook alleen maar door dit topic.

En wat bedoel je met vingertjes wijzen en dat het daar bij blijft?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 16:13

Ja Kawa, maar diegen pas kan een ban krijgen zodra de maat van 'overtreden' net zo vol is als bij Steef. Je bent toch wel met me eens dat dat de eerlijkste manier is?? Uit de bewoordingen van Bart begrijp ik dat diegene de laatste waarschuwing heeft gehad en dat is de last stop voor een ban (dat staat hier ergens in een topic).

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 16:17

Lovely schreef:
Ja Kawa, maar diegen pas kan een ban krijgen zodra de maat van 'overtreden' net zo vol is als bij Steef. Je bent toch wel met me eens dat dat de eerlijkste manier is?? Uit de bewoordingen van Bart begrijp ik dat diegene de laatste waarschuwing heeft gehad en dat is de last stop voor een ban (dat staat hier ergens in een topic).

true, maar ik snap nog steeds niet in welk opzicht Steef tever is gegaan in dat laatste topic. IMO was hij redelijk netjes.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 16:18

Nee Kawa, dat heb je niet goed begrepen Haha!

"Die andere persoon" heeft nu pas de laatste waarschuwing gehad, dus niet de eerste maar de laatste.

Overigens kan ik een vergelijking met Bush niet echt op prijs stellen Scheve mond Ik durf op zich wel te stellen dat ik meer brains heb dan Bush (en 98% van de wereldbevolking met mij).

Flair, je zei zelf al dat je je niet meer goed kan herinneren wat er in het topic is gebeurd.
Laatst bijgewerkt door BartVB op 17-02-03 16:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 16:18

runningkawa schreef:
Maar waarom krijgt er dan maar 1 persoon waarschuwingen.
Die ander zit ook fout.
En dat is waarom ik het niet eerlijk vind.

En dat geld niet alleen bij de Steef ban, ook bij die van andere.

Steef heeft EERDERE en meerdere waarschuwingen gehad ( als ik het goed heb begrepen ) en die andere persoon ging nu pas over de scheef..

*Mocht ik het fout hebben dan wil ik wel van gedachte veranderen hoor.. *

Wat dus betekend dat hij moedwillig te ver is gegaan.. Terwijl die andere persoon voor het eerst de fout in is gegaan..

Dus ik zie niet in wat er oneerlijk is.. Dat moet je me even uitleggen.. Scheve mond

Steef heeft meedere waarschuwingen gehad, dus is al tever gegaan.
Die andere persoon heeft nu zijn eerste waarschuwing te pakken..

Leg het me maar uit..

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 16:20

Oeps, ik zie dat het iets anders zit..

Steef heeft de laatste waarschuwing in de wind geslagen. Van de andere persoon merken we vanzelf wel of deze het wel aanneemt of niet..

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 16:20

runningkawa schreef:
...ook alleen maar door dit topic.

Hoe weet jij dat zo zeker? Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 16:22

BartVB schreef:
Nee Kawa, dat heb je niet goed begrepen Haha!

"Die andere persoon" heeft nu pas de laatste waarschuwing gehad, dus niet de eerste maar de laatste.

Overigens kan ik een vergelijking met Bush niet echt op prijs stellen Scheve mond Ik durf op zich wel te stellen dat ik meer brains heb dan Bush (en 98% van de wereldbevolking met mij).

Flair, je zei zelf al dat je je niet meer goed kan herinneren wat er in het topic is gebeurd.

Oke dan had ik dat verkeerd begrepen. Blij dat dat dan weer recht gezet is voor mijn gevoel dan.

En die vergelijking, tja uitiendelijk is het denk ik wel zo dat er gedaan word wat de machtige, en dat maakt niet uit waar of bij wat, het voor het zeggen hebben.

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 16:23

BartVB schreef:

Sorry Bart, het spijt me..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 16:24

Karin"]
[quote="runningkawa schreef:
...ook alleen maar door dit topic.

Hoe weet jij dat zo zeker? Verward
[/quote]
omdat ik dat dacht, maar Bart heeft het uitgelegd.
Dus geef ik ook eerlijk toe dat ik verkeerd gedacht heb.

Maar ik ga nu Kawa knuffelen, zie jullie straks wel weer *LOL*

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 16:24

Bart, vertel dan wat hij verkeerd heeft gezegd. Steef weet het namelijk zelf ook niet. Wat ik gelezen heb was geen schelden en daarin was hij nog redelijk netjes, wat er later gebeurt is weet ik dus niet. Er kan nog gereageerd zijn nadat ik weg was. Volgens Steef is er daarna niks meer geplaatst van zijn kant.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 16:25

runningkawa schreef:
En die vergelijking, tja uitiendelijk is het denk ik wel zo dat er gedaan word wat de machtige, en dat maakt niet uit waar of bij wat, het voor het zeggen hebben.

Uiteindelijk zal toch iemand de knoop moeten doorhakken, en dat zal net als bij bedrijven en regeringen ook in dit geval iemand van het beheer zijn.

FlairS

Voor dit soort problemen zijn er beheerders en moderators!Die houden de boel in de gaten en dat is maar goed ook!Als zij vinden dat iemand te ver is gegaan dan mogen ze hun maatregelen treffen.Het zou een lekker zooitje worden als dat niet zo was! Haha!

Sypheron

Eerst een waarschuwing en daarna een terechte ban kan overigens als voorbeeldfunctie dienen voor anderen die misschien gevolgd zouden zijn. Natuurlijk hoeft niet alles bekend gemaakt te worden, maar een ban en daarna de reden zou heel wat opklaring geven, anders blijf je van dit soort topics krijgen Verward

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 16:36

Flair; als jij en steef zijn berichten in het betreffende 'redelijk netjes' vindt dan weet je meteen waarom het mis ging. Zijn uitlatingen waren lomp en kwetsend. Zie o.a. het eerste stukje van de Bokt regels Haha!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 16:37

Dan heb ik dat gemist en zien we Steef over iig (minimaal) 2 weken wel weer wat plaatsen Haha!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 16:41

Ik heb nog wel wat fraaie PB's van Steef trouwens, waarin hij idd niet scheldt (wel op het randje van!), maar verder... (Niet alleen PB's overigens).
Steef en ik liggen elkaar niet zo Schijnheilig en ik denk zo het mijne over hem en zijn manier van doen, maar ik heb niet over hem geklaagd.
Als hij zich tegen andere mensen echter net zo gedragen heeft als tegen mij en die personen hebben wel geklaagd en/of een (aantal) topic(s) is(zijn) "onderschept" door een moderator en het blijft niet bij 1x maar het is vaker "raak" dan vind ik een tijdelijke ban toch eigenlijk wel zeer terecht! Wie niet luisteren wil...

Je kunt zo je vraagtekens zetten bij de wijze van uitvoering en de communicatie maar de terechtheid van de ban is voor mij glashelder.

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 16:45

Sorry hoor Margreet maar wat hebben pbs van Steef naar jou hier nou weer mee te maken. Ik vind wat je nou doet belachelijk, wat heeft jouw persoonlijke mening over Steef hier mee te maken? Net alsof jij altijd even aardig bent tegen of over je medebokkers. (noem maar geen voorbeelden)

Bart, Steef vraagt of je ook concrete voorbeelden kunt noemen.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 16:52

Mijn persoonlijke mening over Steef heeft er denk ik ongeveer net zoveel mee te maken als die van jou. Het is wel duidelijk dat Steef jouw vriendje is, en dat je hem in bescherming neemt, maar als dat alleen maar kan door met modder te gooien naar anderen...

Wat het er mee te maken heeft? Simpel: Steef vraagt om voorbeelden. Die zou ik kunnen geven, ik heb niet geklaagd, maar als zijn reacties richting anderen van dezelfde strekking waren, dan zijn er voorbeelden te over.

Denk ook dat hier meer sprake was van de bekende druppel, dan van 1 maar een topic dat op zichzelf staat, denk je ook niet?

Laatst bijgewerkt door Margreet op 17-02-03 16:53, in het totaal 1 keer bewerkt

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 16:52

Flair, ik heb totaal geen tijd/zin in een wellus nietus spelletje.

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 16:57

Margreet ik vertel hier niet dat Steef een heilig boontje is en niks verkeerd heeft gedaan. Die ban zal gerust wel terecht zijn. Jij voelt je nu geroepen om hem naar beneden te halen. Wees dan stoer en vertel het hem als hij weer terug kan reageren. Nu voel ik me geroepen om het voor hem te doen. Verder heb ik niet veel zin om met jou in discussie te gaan. En die voorbeelden, die kan jij helemaal niet geven want het gaat nu helemaal niet om jou.

Bart, daar ben ik ook helemaal niet op uit, alleen een concreet voorbeeld zou wel veel verklaren. Als je die niet kan geven, prima, dan laten we het hierbij.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 16:59

steef is maar 1 puntje van het hele verhaal. probeer de achterliggende dingen te zien:
-slechte communicatie naar de gebruiker toe;
-het beleid moet opnieuw worden bekeken (bokt is gegroeit nieuwe wensen gebruikers);
-er moeten nieuwe discussie partners komen voor de regie.

dit kan je snel invoeren of langzaam, maar eens zal het gebeuren, het kan niet tegengehouden worden, als je een prettige omgeving wilt houden.
Laatst bijgewerkt door SuperPepeijn op 17-02-03 17:02, in het totaal 1 keer bewerkt

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 17:01

Ik vind de ban ook terecht, zou ook wel wat concrete voorbeelden kunnen noemen. Overigens ben ik ook geen heilig boontje hoor, zeg ik eerlijk (heb daar ook straf voor gehad Haha!) en dat kunnen zowel Steef als bijvoorbeeld flair beamen. Maar ik denk dat die eventuele concrete voorbeelden van mij, Steef ook geen goed doen.