Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Karl66 schreef:[***], dit topic gaat over HAW niet over WN-ITP.
Ik heb al eerder in dit topic de link gegeven naar het topic waarin de veranderingen op WN-ITP bediscussieerd zijn, daarin is duidelijk gemeld dat we de verandering niet gaan terugdraaien. Je kan blijven proberen die discussie over te doen, maar die is geweest en de uitkomst is duidelijk, er komt geen verandering.
Karl66 schreef:Ik heb even snel geteld en vijftien mensen zijn positief, twee neutraal, acht zijn negatief en daarnaast zijn er nog tien mensen negatief over het feit dat we WN-ITP niet gaan aanpassen.
Karl66 schreef:Niels, dit topic gaat over HAW niet over WN-ITP.
Ik heb al eerder in dit topic de link gegeven naar het topic waarin de veranderingen op WN-ITP bediscussieerd zijn, daarin is duidelijk gemeld dat we de verandering niet gaan terugdraaien. Je kan blijven proberen die discussie over te doen, maar die is geweest en de uitkomst is duidelijk, er komt geen verandering.
VValar schreef:Goh, wat is er imo slecht geluisterd naar de bokkers. Om het nog eens extra onoverzichtelijk te maken wordt er een nieuw forum geopend, namelijk RT-HAW.
Ik vind het erg teleurstellend dat de huidige regels blijven gelden. Zeker omdat hier juist zo'n onvrede over heerst.
Ik blijf bij mijn standpunt dat HAW gewoon ongezellig(er) is geworden, en ITP onoverzichtelijker. Dit verbeterd met de huidige aanpassingen imo ook niet. Daarnaast is klaarblijkelijk dat er te weinig naar goede oplossingen is gegrepen, die door veel bokkers is aangereikt. Blijkbaar vinden de mods het zo wel fijn gaan, en daarom veranderd er ook inhoudelijk weinig. Erg jammer, ik vind de veranderingen drie keer niks.
Juist de kritiek op de nieuwe HAW regels, daar is niks mee gedaan.
Leonie_M schreef:Geef mij ook maar het oude HAW.
Met al de subforums wordt het erg onduidelijk
Jolande schreef:Er vanuit gaande bij een schaal van 1 - 6 waar bij 1 het slechtst mogelijke antwoord en 6 het best mogelijke antwoord is en de antwoorden 3 en 4 dan automatisch als 'gemiddeld gelijkgebleven' moeten worden gezien, vind ik de antwoorden toch grotendeels in de regionen slechts tot gemiddeld gelijkg gebleven zitten. Maar kijk ook eens naar de vraag over de sfeer op het forum, naar mijn idee toch een van de belangrijkste doelen om te verbeteren: die is volgens slechts 13% verbeterd, 46% vind echter verslechterd! Niet best dus!
En kijk eens naar de foto-plaats vragen. Bij vraag 1 kun je al zien dat 45% minder foto's plaatst in een foto-forum en 41% ze minder vaak leest. Ook voor de andere vragen zit het antwoord dat mensen minder interesse ervoor tonen bij 20% of hoger!
Ik vind dat toch wel wat zeggen en niet aansluiten bij de beslissing door te gaan op deze voet! Als je kijkt naar de percentages die dan aangegeven worden als 'gemiddeld gelijk gebleven' tot 'ik vind het minder goed' kun je je afvragen of al de moeite die nu gedaan wordt zin heeft als je dit af zet tegen de percentages dat mensen aangeven het beter te vinden. Maar dat is mijn bescheiden mening