verder ben ik wel van mening dat HAW in zekere zin een voorbeeldfunctie kan hebben voor jonge ruiters, en verder ga ik dr maar niet op in, anders probeer ik weer mn mening door te dauwen enz..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Elma_ schreef:Zonder cap rijden kan je dood worden.. een slecht advies over een huwelijk zal wel meevallen.. dat is iets wat met gevoelens te maken heeft, daar heeft een cap niets mee te maken
Elma_ schreef:Nogmaals, geen cap op je kop kan je dood worden.. vind ik een heel andere discussie als dingen die er nu bijgehaald worden.. daar is idd geen beginnen aan, ben ik helemaal eens!
Maya schreef:Citaat:Ook al vind je het geen zinvolle of nuttige regel : Het zou wel fijn als er met respect over en weer gereageerd kan worden
Elma_ schreef:Ik beweer ook nergens dat ik het eens ben met de regel.. Jammer dat jullie eruit pikken wat je maar wilt zienlees anders even terug want blijkbaar wordt ik verkeerd opgevat
Don_Zhivago schreef:En over de jonge bokkers:
Daar hebben ze ouders voor.. die moeten ervoor zorgen dat hun koters een doppie op hun ko hebben..
dat is niet onze verantwoording
Elma_ schreef:en waarom voel je je ook alweer zo aangevallen? @ kaygee
Kaygee schreef:Elma_ schreef:en waarom voel je je ook alweer zo aangevallen? @ kaygee
Ik voel me niet aangevallen maar dit is het zoveelste topic over cap niet cap en regeltjes mbt tot topicsEn lees hoeveel mensen bokt alweer zat zijn als dit soort regels doorkomen,
Elma_ schreef:Kaygee schreef:
Ik voel me niet aangevallen maar dit is het zoveelste topic over cap niet cap en regeltjes mbt tot topicsEn lees hoeveel mensen bokt alweer zat zijn als dit soort regels doorkomen,
Dit is dan de eerste die ik tegenkom.. anyway ik heb het nog niet eens over de regel zelf gehad..
Elma_ schreef:ik zeg er altijd iets over..
Ik ben er namelijk een keer bij geweest toen een paard aan de kletter ging, de mevrouw die erop had zonder cap reedt, met haar hoofd tegen een betonnen rand knalde en ter plekke overleed..
Ik zeg het altijd, tuurlijk is het je eigen risico, maar dan heb ik het maar gezegd!
Pebblesther schreef:Elma_ schreef:ik zeg er altijd iets over..
Ik ben er namelijk een keer bij geweest toen een paard aan de kletter ging, de mevrouw die erop had zonder cap reedt, met haar hoofd tegen een betonnen rand knalde en ter plekke overleed..
Ik zeg het altijd, tuurlijk is het je eigen risico, maar dan heb ik het maar gezegd!
Hmm, naar verhaal is dat.
Ik snap wel dat je het graag aan iedereen wil vertellen maar het is denk ik ook wel iritant dat als iemand foto's plaatst zonder cap (wat ik zelf ook onverstandig vind) dat ie dan gelijk weer de les wordt gelezen terwijl ze de foto's alleen maar plaatste om reacties/commentaar op het rijden te krijgen en niet om het wel of niet dragen van een cap.