SplashIsLief schreef:Floris schreef:of de 1 april grap is dat iedereen gaat zitten gissen maar er is er geen
Hahahhah, dat zou ook kunnen
Tuurlijk niet, Bokt zou Bokt niet zijn zonder 1 april grap

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
SplashIsLief schreef:Floris schreef:of de 1 april grap is dat iedereen gaat zitten gissen maar er is er geen
Mientjeuh schreef:Tuurlijk niet, Bokt zou Bokt niet zijn zonder 1 april grap
Cathelijne15 schreef:Toch denk ik dat het wel een soort van grap is ofzo.. denk je nou sirieus dat de gebruikers onder de mods verdeelt worden?![]()
Nouja ik vind het wel grappig allemaal!
SplashIsLief schreef:Misschien een uit de hand gelopen opzet
denk ook dat het een grap is hoor
SplashIsLief schreef:Mientjeuh schreef:Tuurlijk niet, Bokt zou Bokt niet zijn zonder 1 april grap
Waarom is er nog niks gezegd dan?
Cathelijne15 schreef:SplashIsLief schreef:Misschien een uit de hand gelopen opzet
denk ook dat het een grap is hoor
Ik denk niet dat iemand dit sirieus neemt, maargoed!
Liedje schreef:Omdat dit topic zo goed loopt
Edda schreef:
Edda schreef:Cathelijne15 schreef:Ik denk niet dat iemand dit sirieus neemt, maargoed!
Ik neem dit heel serieus hoor!
_lies_ schreef:Ik ben toch maar op fairie overgestapt
imd schreef:En wat vindt Fairie er eigenlijkvan datjulliehaar zoveel werk bezorgen?
Gwen schreef:Tjongejonge, wat zijn jullie creatief, er zitten echt geweldige dingen bij, zowel bij de teksten als bij de collages
. Het is wel duidelijk dat ik gisteren beter op Bokt had kunnen blijven in plaats van met paard en vriend (die laatste op stalen ros) de hei onveilig te maken
. Ik had er beter aan gedaan mijn eigen Bokt-Ven-club op te richten om mij hadden kunnen helpen met het verzinnen van een slogan, aangezien een lantaarnpaal nog creatiever is dan ik
.