Eline schreef:Hi

Trieste reactie, sorry. Had je achterwege mogen laten dit.
Citaat:
We draven niet door, het is gewoon realiteit [***]. Op het moment dat er ergens op Bokt een racistische opmerking staat, móeten wij daarop handelen. Omdat de opmerkingen altijd openbaar worden gemaakt, worden gepubliceerd, staan er eigenlijk - om de vergelijking door te trekken - overal op Bokt flitspalen.
MOET niet. De politie is ook niet verplicht te flitsen. Iedereen is nog altijd zelf verantwoordelijk voor zijn daden en dat hieraan consequenties verbonden kunnen is bij iedereen bekend. Maar dat maakt het nog geen verplichting om iedereen die te hard rijdt op de bon te slingeren.
Ik had het net met een vriend van me over Fok (nav opmerking die KiWiKo onbedoeld maakte over formaat van Fok + Fokt, samen in de holle kies van Bokt oid). Die had het erover dat de oprichter van Fok eens geroepen heeft dat Fok geen democratie is.
Hoeft ook niet, maar das niet mijn punt.
Mijn punt is dat ik er nu wel achter ben wat voor werkwijze Bokt handhaaft: een autoritair dictatoriaal regime waarbij het zichzelf verplichtingen oplegt die men niet eens heeft. En dan nog censuur toepassen ook. Want dat hoort natuurlijk in een dictatuur.