Zo doe ik het toch

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
katiavl schreef:runningkawa schreef:Waarom mag het woord hitler niet genoemd worden?
Noem die naam aub wel, zodat we niet gaan vergeten wat voor enge dingen hij deed.
Enge dingen zoals mensen uitmoorden op ras, niet om wie ze werkelijk waren.
En ik heb dus niks tegen de vergelijking door te trekken naar dieren.
Wie zijn wij boven dieren te gaan staan om lieve honden dood te maken om hun uiterlijk?
Hebben die honden daar om gevraagt?
Dus nee, die OW snap ik niet, omdat het niet discriminered is.
Was het wel discriminerend geweest had ik de OW meer dan terecht gevonden.
Maar niet meteen op tilt gaan staan bij het woord hitler
Dat is wat ik daarmee dus bedoel
Ze loopt al langer mee in die topics, elke keer komt het voorbij en word ervoor gewaarschuwd. Op het inslapen ga ik niet in dat is het onderwerp niet. Maar die vergelijking mag niet en daar ga ik helemaal in mee.
Dat zijn nu eenmaal regels, wie zich verbrand op de kolen mag op de blaren gaat zitten.
Niemand krijgt een ow voor hitler, maar die vergelijking nee sorry hoor
runningkawa schreef:Ik geloof niet dat amanda stront aan de knikker heeft...
Die heeft geen ow of andere waarschuwing.
katiavl schreef:Wat vind je dan van dat enquite idee, zo betrek je toch alle bokkers en krijg je ook een mooi overzicht?
Neonlight schreef:Het uitleggen wat Karl bedoeld is uitleggen naar anderen.Hier wordt nu het verhaal van de Hitler-vergelijking gebruikt, willen wij er op in gaan moeten wij aan jullie dingen gaan uitleggen die jullie niet aangaan maar enkel Griebels.
(Hmmm, die kwam toch van Griebels af die uitspraak? Weet het zo even niet meer, kan het nu ook niet teruglezen, dus sorry als ik de verkeerde naam nu roep)
slimmerik schreef:Toén had griebels ook nog nooit een ow gehad en had het haar wss helemaal niet geïntresseerd. Er is toen wel degelijk veel reclame voor gemaakt door Ellende.
Gaat ongeveer net als in de politiek.. je ziet nooit iemand tótdat er stront aan de knikker is...
runningkawa schreef:Maar dan is het toch rar dat iemand die dat nog nooit heeft gedaan er een OW voor krijgt?
Ik zit soms in de honden topics, maar niet altijd.
Ik heb het vergelijk dus nooit zien staan, maar zou er dan wel voor getraft kunnen worden??
Schimmelig schreef:katiavl schreef:Wat vind je dan van dat enquite idee, zo betrek je toch alle bokkers en krijg je ook een mooi overzicht?
Dat zou nog best eens kunnen werken
runningkawa schreef:Jij zegt dat die vergelijking vaak is gegeven en ik geloof je op je woord
Voor mij was Griebels de eerste die ik dat vergelijk zag maken.
Sluiten, nee aub niet
Splitten zou kunnen en de vergelijker zeggen dat het om die en die reden verwijderd is.
Niks waarschuwingen en ow's en slotjes
Schimmelig schreef:Voor mij vallen deze vergelijkingen nog steeds in een groot grijs gebied. Je kunt zeggen dat een vergelijking met Hitler nogal ver gezocht is, eigenlijk wel in alle gevallen behalve in die met de hedendaagse genocide.
Als ik de situatie vanuit het perspectief van de hondenliefhebber bekijk kan ik mij goed voorstellen dat zoiets je zo enorm aan het hart gaat dat je zo'n vergelijking maakt zodat 'de ander' enige indruk krijgt van het verdriet die de situatie jou doet.
OW waardig? Neuh - Reality check? Jep
Schimmelig schreef:@ Griebels, zo denk ik over de vergelijking die gemaakt werd:Schimmelig schreef:Voor mij vallen deze vergelijkingen nog steeds in een groot grijs gebied. Je kunt zeggen dat een vergelijking met Hitler nogal ver gezocht is, eigenlijk wel in alle gevallen behalve in die met de hedendaagse genocide.
Als ik de situatie vanuit het perspectief van de hondenliefhebber bekijk kan ik mij goed voorstellen dat zoiets je zo enorm aan het hart gaat dat je zo'n vergelijking maakt zodat 'de ander' enige indruk krijgt van het verdriet die de situatie jou doet.
OW waardig? Neuh - Reality check? Jep
Die enquête zouden ze mooi kunnen neerzetten als Bokt down is voor onderhoud