Roosmarijn schreef:Ik kan dus niet bladeren. Een fotootje van een andere site krijg ik er niet op, zelfs geen thumbnail. Uit pagina 24 word ik geen wijs.
Weet je zeker dat ie niet te groot is. De langste zijde mag niet langer zijn dan 60 pixels.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosmarijn schreef:Ik kan dus niet bladeren. Een fotootje van een andere site krijg ik er niet op, zelfs geen thumbnail. Uit pagina 24 word ik geen wijs.
MelanieS schreef:Ik word er gek van!!Alles geprobeerd, de instructies op pagina 24 gevolgd, maar het lukt maar niet een avatar te plaatsen. Ik wilde eens een andere, maar nu heb ik spijt!!
Kan iemand mij vertellen waarom ik m'n verkleinde plaatje niet kan plaatsen? Als ik Image shack gebruik krijg geen enkele foutmelding, maar ook geen plaatje!![]()
Tinkerloos schreef:
MelanieS schreef:
slimmerik schreef:
Ohohoooo foutje van Linda (tinkerloos) had verkleind tot 61x61 pixels. Nu is ie wel goed....probeer maar:
MelanieS schreef:slimmerik schreef:
Ohohoooo foutje van Linda (tinkerloos) had verkleind tot 61x61 pixels. Nu is ie wel goed....probeer maar:
Aaarghhhh! 't Lukt nog steeds niet!!Je moet toch [img] ervoor en [/img] erachter zetten? Dan zegt ie dat de locatie niet geldig is. en zonder die voor-en achtervoegsels zegt ie helemaal niks, maar mooi geen plaatje!
luxje schreef:mss beetje stomme vraag, maar zie nu opeens dat alle ava's helemaal links staan :s normaal staan ze toch in het midden?
of zou dit nog een nawee zijn van deproblemen met bokt gisteren?