Want zie veel geschreven staan lees veel mee maar post niet veel.
Daarom wel benieuwd naar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
juval schreef:De barncamtopics vond ik ook geweldig! ik had toendertijd een echt saaie kantoorbaan waar ik dus lekker een barncamschermpje (meestal mini's in de usa) open had staan. Zo kwam ik de dagen wel door.
Ibbel schreef:Ach, het komt in de beste kringen voorEr was toch, een jaar of 10 (?) geleden ook een keer een staatssecretaris die beweerde ongeneeslijk kanker te hebben? Bleek ook niets van waar te zijn.
En laten we onvolprezen ir. Charles Schwietert niet vergeten, die 20 jaar lang verslaggever was voordat iemand eens ging controleren of die IR voor z'n naam wel echt was. En nee, die was niet echt, de man bleek helemaal geen ingenieur...
rien10 schreef:Cola kip?
Olikea schreef:Shani_1984 schreef:De barncam topics staan mij ook nog heel goed bij waarbij we een belboom hadden opgericht zodat niemand een bevalling zou missen. Zo ontzettend veel geleerd van die topics en het meekijken in de stallen
Ik werk veel nachten, ik heb heel wat mensen uit bed gebeld door de jaren heen
MizzMontana schreef:Over bokt paarden gesproken, wie herinnert zich nog Otto? Waarvan de amazone bitloos reed, en zelfs (hc) bitloos een cross heeft gereden als ik het me goed herinner.
Jespri schreef:[MWS] En dan staat je leven ineens op zijn kop.
Dit topic hoort hier naar mijn idee ook thuis. Een bokker die niet meer onder ons is, maar zeker niet vergeten mag worden.
Dit topic hoort hier naar mijn idee ook thuis. Een bokker die niet meer onder ons is, maar zeker niet vergeten mag worden.
Mars schreef:Een vrolijke noot dan, de anti schoonloederheksenspray van quartelHeb vaak hardop gelachen om haar schoonloeder verhalen
![]()
quartel @ [LZP] anti schoonmoeder spray