Sakura789 schreef:Sinds kort gebruik ik de foei, graag zou ik wel willen dat quotes van je gefoeiden ook niet meer zichtbaar zijn in andere posts. Ik dacht dat het niet echt zou werken, maar ik voel geen enkele behoefte om een post toch nog open te klikken.
Of dat je de foei apart in kunt stellen. Dat je in NM de berichten niet meer ziet, maar bijv. bij ITP wel.
Ik was er nooit een groot voorstander van, want ik vind dat elke mening/post er toe doet, maar ik vind het eigenlijk wel fijn dat een aantal meningen nu weg gefilterd worden.
Foei is geweldig! Maar inderdaad weer minder dat je het bericht alsnog in de quotes kunt lezen. Toch werkt het wel voor mij, want als een ander er al op gereageerd heeft hoef ik dat gevoelsmatig sowieso niet meer te doen.
Mijn foeilijst is sinds begin dit jaar aardig langer geworden, gewoon mensen die reageren op een manier die het voor mij lastiger maakt om op mijn handen te gaan zitten. Maar hey, ik zal vast ook bij sommigen in hun foeilijst staan. Ik merk wel dat het rust geeft en je kunt de berichten van die persoon nog steeds lezen als je wilt, alleen moet je daarvoor een keertje extra klikken. Ik merk dat ik die berichten vaak helemaal niet mis als ik er niet op klik.