Ailill schreef:Je hebt pb Greetje
mag ik ook?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Nog een ouder verhaal, hoe het daarmee zat weet ik eigenlijk niet meer precies. Volgens mij was het van Barmat (volgens mij is ze inmiddels ook van boktnaam veranderd) en het ging erover dat ze een paard (bruin paard) had ingeruild voor een meer bomproof paard (tinker?), dat achteraf totaal niet bomproof bleef te zijn. Zegt iemand dit iets? ik heb dat toen nog helemaal gevolgd, volgens mij was dat zo'n beetje rond dat tijd dat ik mij aangemeld heb.
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nu met haar gaat maar ik weet niet meer wie het is.
Jet schreef:Britta, dat is Sally van Limoen: [BB] Traumatisch: Sally gegrepen... .
De maag van Beer van Sterre zal ik ook nooit vergeten. [MD] Foto´s van de OP van Beer *niet eng* ! . P.S. de foto's doen het niet meer, dus die schrik hoeft niemand te hebben bij het aanklikken.
Telpeva schreef:Nog een ouder verhaal, hoe het daarmee zat weet ik eigenlijk niet meer precies. Volgens mij was het van Barmat (volgens mij is ze inmiddels ook van boktnaam veranderd) en het ging erover dat ze een paard (bruin paard) had ingeruild voor een meer bomproof paard (tinker?), dat achteraf totaal niet bomproof bleef te zijn. Zegt iemand dit iets? ik heb dat toen nog helemaal gevolgd, volgens mij was dat zo'n beetje rond dat tijd dat ik mij aangemeld heb.
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nu met haar gaat maar ik weet niet meer wie het is.
Kirsha schreef:Telpeva schreef:Nog een ouder verhaal, hoe het daarmee zat weet ik eigenlijk niet meer precies. Volgens mij was het van Barmat (volgens mij is ze inmiddels ook van boktnaam veranderd) en het ging erover dat ze een paard (bruin paard) had ingeruild voor een meer bomproof paard (tinker?), dat achteraf totaal niet bomproof bleef te zijn. Zegt iemand dit iets? ik heb dat toen nog helemaal gevolgd, volgens mij was dat zo'n beetje rond dat tijd dat ik mij aangemeld heb.
Deze?
[TAO] Handelaar neemt paard terug maar wil 2000 euro minder terugg
Ze heet nog altijd Barmat
Irma_Maandag schreef:Mariska, je bedoelt die bruine merrie die was aangekocht om tot springpaard te worden opgeleid? Die is uiteindelijk toch ingeslapen......
vencedor schreef:Topic van een vrouw waarvan haar man er een eind aan wilde.maken. leven niet meer zag zitten... benieuwd hoe het daar mee is.
Mariska_28 schreef:Ik kan me trouwens een nog veul ouder topic herinneren, over een meisje dat een middelmatig paard had gekocht, zelf niet heel bijzonder kon rijden, en zo snel mogelijk zo hoog mogelijk in de dressuur wou komen. Plaatste ook filmpjes van de gangen, die zij super vond, maar een aantal bokkers dachten daar toch anders over.. Vraag me af hoe het daar mee afgelopen is..
Jet schreef:Britta, dat is Sally van Limoen: [BB] Traumatisch: Sally gegrepen... .
De maag van Beer van Sterre zal ik ook nooit vergeten. [MD] Foto´s van de OP van Beer *niet eng* ! . P.S. de foto's doen het niet meer, dus die schrik hoeft niemand te hebben bij het aanklikken.
LadyMadonna schreef:Jet schreef:Britta, dat is Sally van Limoen: [BB] Traumatisch: Sally gegrepen... .
Ja! Dat weet ik ook nog, was echt bizar
prugelpiet schreef:Jet schreef:Britta, dat is Sally van Limoen: [BB] Traumatisch: Sally gegrepen... .
Holy moly
Britta31 schreef:Dat topic over een klein hondje dat in Frankrijk(dacht ik)met een vakantie was aangevallen door een grote hond.En daardoor zwaar gewond was.