welk verhaal staat jou nog helder bij ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 22:15

Ailill schreef:
Je hebt pb Greetje ;)

mag ik ook?

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-14 22:16

Dat jonge paard met die hele erge weke rug, hoe is het daar mee afgelopen?

Irma_Maandag

Re: welk verhaal staat jou nog helder bij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 09:08

Mariska, je bedoelt die bruine merrie die was aangekocht om tot springpaard te worden opgeleid? Die is uiteindelijk toch ingeslapen......

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 17:24

Nog een ouder verhaal, hoe het daarmee zat weet ik eigenlijk niet meer precies. Volgens mij was het van Barmat (volgens mij is ze inmiddels ook van boktnaam veranderd) en het ging erover dat ze een paard (bruin paard) had ingeruild voor een meer bomproof paard (tinker?), dat achteraf totaal niet bomproof bleef te zijn. Zegt iemand dit iets? ik heb dat toen nog helemaal gevolgd, volgens mij was dat zo'n beetje rond dat tijd dat ik mij aangemeld heb.
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nu met haar gaat maar ik weet niet meer wie het is.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 17:40

Dat topic over een klein hondje dat in Frankrijk(dacht ik)met een vakantie was aangevallen door een grote hond.En daardoor zwaar gewond was.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 17:52

Telpeva schreef:
Nog een ouder verhaal, hoe het daarmee zat weet ik eigenlijk niet meer precies. Volgens mij was het van Barmat (volgens mij is ze inmiddels ook van boktnaam veranderd) en het ging erover dat ze een paard (bruin paard) had ingeruild voor een meer bomproof paard (tinker?), dat achteraf totaal niet bomproof bleef te zijn. Zegt iemand dit iets? ik heb dat toen nog helemaal gevolgd, volgens mij was dat zo'n beetje rond dat tijd dat ik mij aangemeld heb.
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nu met haar gaat maar ik weet niet meer wie het is.

Deze?
[TAO] Handelaar neemt paard terug maar wil 2000 euro minder terugg

Ze heet nog altijd Barmat :Y)

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 17:53

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 18:46

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 19:15

Telpeva schreef:

Ik kan me deze nog wel van haar herinneren:
[MWS] Even een routine-check... en dan krijg je DIT te horen.....

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 19:38

Kirsha schreef:
Telpeva schreef:

Deze?
[TAO] Handelaar neemt paard terug maar wil 2000 euro minder terugg

Ze heet nog altijd Barmat :Y)

Wat een ontzettend bizar verhaal :=

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 19:45

Kan iemand zich nog de topics herinneren van het meisje dat paard na paard versleet? Inclusief een merrie van een handelaar die achteraf ook duidelijk niet goed was. De topics stonden vol 'HVJ, WJNMK' etc etc en nog geen week later ging het betreffende paard alweer weg voor het volgende slachtoffer.
(Het was niet Lonneke).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 19:49

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 19:51

Ja, dat was haar idd! Echt bizar. In eerste instantie dacht ik dat de reacties van vele bokkers overdreven waren, maar inderdaad kwam er dan na een aantal dagen weer een advertentie boven drijven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 19:54

Ja, is een hele tijd echt erg geweest. Ondertussen heeft ze toch al meer dan een jaar hetzelfde paard en daar lijkt het nu wel goed mee te gaan :)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 20:00

jaa arabiertje herinder ik me ook nog wel.
heeft ook een hele tijd mee gekletst in het paarden kopen topic ;)

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 21:33

Irma_Maandag schreef:
Mariska, je bedoelt die bruine merrie die was aangekocht om tot springpaard te worden opgeleid? Die is uiteindelijk toch ingeslapen......

Was idd een bruine volgens mij.. Eigenaresse dacht eerst dat het wel meeviel, dier is nog op de foto gezet volgens mij, en daarna ben ik het uit het oog verloren.. Maar tjee ingeslapen, dat had ik nou weer niet verwacht..

Ik kan me trouwens een nog veul ouder topic herinneren, over een meisje dat een middelmatig paard had gekocht, zelf niet heel bijzonder kon rijden, en zo snel mogelijk zo hoog mogelijk in de dressuur wou komen. Plaatste ook filmpjes van de gangen, die zij super vond, maar een aantal bokkers dachten daar toch anders over.. Vraag me af hoe het daar mee afgelopen is..

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 23:14

Topic van een vrouw waarvan haar man er een eind aan wilde.maken. leven niet meer zag zitten... benieuwd hoe het daar mee is.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 23:30

vencedor schreef:
Topic van een vrouw waarvan haar man er een eind aan wilde.maken. leven niet meer zag zitten... benieuwd hoe het daar mee is.

Bedoel je deze???
[LZP] Hij wil er een eind aan maken

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 23:31

Mariska_28 schreef:
Ik kan me trouwens een nog veul ouder topic herinneren, over een meisje dat een middelmatig paard had gekocht, zelf niet heel bijzonder kon rijden, en zo snel mogelijk zo hoog mogelijk in de dressuur wou komen. Plaatste ook filmpjes van de gangen, die zij super vond, maar een aantal bokkers dachten daar toch anders over.. Vraag me af hoe het daar mee afgelopen is..

Ik weet wie je bedoelt, maar ze heeft haar naam veranderd en weet niet meer hoe ze heet.
Was idd een apart geval, paard heeft ze inmiddels laten inslapen geloof ik (was iig niet goed meer).

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-14 23:32

bokker chalinka staat me ook bij die altijd heel bokt over zich heen kreeg met haar paarden (flint en rahere)

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 00:02

Ja laura 1987. Toen hele poos gevolgd maar uiteindelijk het het oog verloren. Zoveel respect voor haar.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 00:24

Hele boel bekende topics waardoor ik denk Oooooh ja!
Swieb & Tess en ook Judd en het topic van Tunesië volgde ik tot in de avonturen.

Ook Nathalie de Turkije verhaal staat mij nog bij :) kennissen vanmij werkte in die periode in de plaats waar ze zat, dus was altijd leuk om herinneringen op te halen!
Mij staan (bijna) alle topics bij van de bokkers die overleden zijn.
Voornamelijk pollywoppy door de band die ze had met haar (asiel)hond Droef. Ben nog steeds zo blij dat ik ze beide heb mogen ontmoeten, aangezien Droef zo op onze oude Droef leek. Uiteraard mag ook Barco niet ontbreken, ze is al een paar keer genoemd.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 00:46

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 14:00

Jet schreef:
Britta, dat is Sally van Limoen: [BB] Traumatisch: Sally gegrepen... .

De maag van Beer van Sterre zal ik ook nooit vergeten. [MD] Foto´s van de OP van Beer *niet eng* ! . P.S. de foto's doen het niet meer, dus die schrik hoeft niemand te hebben bij het aanklikken.

LadyMadonna schreef:
Jet schreef:

De maag van Beer van Sterre zal ik ook nooit vergeten. [MD] Foto´s van de OP van Beer *niet eng* ! . P.S. de foto's doen het niet meer, dus die schrik hoeft niemand te hebben bij het aanklikken.

Ja! Dat weet ik ook nog, was echt bizar

prugelpiet schreef:
Jet schreef:

Holy moly :oo

Britta31 schreef:
Dat topic over een klein hondje dat in Frankrijk(dacht ik)met een vakantie was aangevallen door een grote hond.En daardoor zwaar gewond was.

Dat staat mijzelf ook nog wel bij ja. Pff. Dat was wat. Maar gelukkig gaat het nu super goed met Sally!
Het is wel echt een pech hondje. Ze is door een BUIZERD, ja echt, aangevallen laatst in de tuin. -O- -O- -O- -O-

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-14 15:27

Jeetje Limoen, dat is ook wat, een buizerd! Gaat het wel weer met die uk?