Shadow0 schreef:'t Maakt mij eigenlijk niet zo heel veel uit of mensen dat bijna altijd doen of niet. De personen zijn minder belangrijk dan de invloed die het heeft. Ik vind het persoonlijk zonde van de topics, en dat is wat mij betreft genoeg. Leef je uit in de HK of per pb of wat dan ook, maar heb voldoende respect voor de serieuzere insteek en kaap die onderwerpen niet. Humor hoeft niet opgedrongen te worden, er is plek zat om dat uit te leven zonder dat het nadelige invloed heeft op lopende topics. Verwachten dat je alle vrijheid krijgt om overlast te veroorzaken zonder dat je daarop aangesproken wordt, vind ik in elk geval niet echt een sociale insteek.
Maar hierover is in andere topics ook al over gesproken. Wat de één humor of storend (overlast) vindt, vindt de ander dat weer juist niet. En dan heb je nog het hele grote grijze gebied, niet alles is zwart/wit, niet alles is (storend) offtopic, soms is het éne bericht een gevolg van of heeft het raakvlakken met het oorspronkelijke bericht.
Persoonlijk ben ik er wel klaar mee. Ik vind het vaak muggezifterij en/of kinderachtig (de sturende PB's met of zonder officiële waarschuwing), maar anderen zullen het wel terecht vinden.