Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ladylay schreef:sandorra schreef:Super vraag, heb ik ook al eens voorgelegd aan een moddie.... waarom zit Slimmerik nog steeds op Bokt als ze verder van alle forums is afgetrapt????
Omdat ze veel geld in bokt heeft gestoken.
En dus flink voorgetrokken word, en heeft ze vrije kaart..
alex66 schreef:Echwel schreef:Anderen moeten hun onderschrift weghalen als het maar verwijst naar enige vete, wedden dat als ik zo eentje over mevr S plaats dat niet mag..
daar wil ik mijn kerstpakket wel onder verwedden
trekpaardluf schreef:in wat voor zaken heeft, volgens jou, slimmerik geld ingestoken dan?
gewoon nieuwschierig hoor?? dit hoor ik voor het eerst geloof ik.. .
alex66 schreef:Echwel schreef:Anderen moeten hun onderschrift weghalen als het maar verwijst naar enige vete, wedden dat als ik zo eentje over mevr S plaats dat niet mag..
daar wil ik mijn kerstpakket wel onder verwedden
Ceriadwen schreef:In Bart, maar dat is een staatsgeheim en magniet over gesproken worden en zal ook altijd worden ontkent. Net zo goed als er altijd is ontkent dat er onfrisse manieren worden gehandhaaft als "men" van iemand af wil. Maar daarvan weten we inmiddels ook hoe eelrijk dat ging toch?trekpaardluf schreef:in wat voor zaken heeft, volgens jou, slimmerik geld ingestoken dan?
Ceriadwen schreef:In Bart, maar dat is een staatsgeheim en magniet over gesproken worden en zal ook altijd worden ontkent. Net zo goed als er altijd is ontkent dat er onfrisse manieren worden gehandhaaft als "men" van iemand af wil. Maar daarvan weten we inmiddels ook hoe eelrijk dat ging toch?trekpaardluf schreef:in wat voor zaken heeft, volgens jou, slimmerik geld ingestoken dan?
Blue_Eyes schreef:Juut schreef:Het was een kleine moeite hier te benoemen dat men dit achter de schermen aan het bespreken is. Hadden we in ieder geval geweten dat er wat mee gedaan wordt![]()
Met kerst verwacht ik inderdaad ook niet een uitgebreid verhaal
Volgens mij is dat ook genoemd, door Bart of Eline, daar wil ik even vanaf zijn.
Lovely schreef:FaberSmid schreef:Bokt mag zich niet kapot laten schrijven, de bokkers mogen dat ook niet laten gebeuren. Zowel bokt en bokkers zijn tesamen sterk en kunnen met elkander samenwerken.
Dat is best een leuk idee, maar het is ook wel logisch dat er bokkers zijn die het niet meer zien zitten om dat tegen de klippen op te blijven proberen.