Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:tja... zo zóu je het ook kunnen bekijkenMaar wat als dus het tablad algemeen de overhand lijkt te krijgen?
stef schreef:BartVB schreef:@Stef; goed punt. Dat hebben we inderdaad een tijdje vastgehouden omdat ook hier het idee was dat het nieuwe EA er sneller zou zijn dan nu het geval is. EA draait op dit moment redelijk gezien de omstandigheden en de regels die daar gelden zijn al een paar jaar constant verfijnd. Maar We gaan binnenkort maar eens kijken of er toch nog kleine (beleids)dingen zijn die we aan kunnen passen om het leed wat te verzachten tijdens het wachten.
Dat zou erg prettig zijn.
Wat voor mij persoonlijk ontzettend nadelig werkt is dat ik voorheen op commercieel altijd de paarden van mijn stalhouder mocht adverteren. Sinds 2 jaar (ofzo?) mag dat niet meer. Op een nieuw EA zou mijn stalhouder zelfs nog bereid zijn om een x bedrag te betalen voor een advertentie (op het huidige EA lijkt me dat lastig), moeten we tenslotte voor MP ook.
Ik zou het dus erg fijn vinden (en vele met mij) als paarden aanbieden voor derden gewoon weer zou mogen.
Daarnaast zou ik het fijn vinden als er een WN sub komt en een AR sub.
Just my 2 cents
stef schreef:marvantom: Tuurlijk is er meer dan paarden, maar vroeger () had je algemeen en klaar.
Nu heb je een foto sub (euh ja, heb je 3 miljoen fotograven fora voor), een crea sub, een vakantie sub, een maatschappij sub, een mensenwelzijn sub, school/studie/werk, een kippenhok en een speelkamer? etc etc etc....
Maar als je dan een sub aandraagt met toegevoegde waarde omtrent paarden (ja, kom ik weer met mn kleurtjes) dan is het nee, we hebben al zoveel subs... Jah... dat laatste klopt wel ja...
Alane schreef:Weet je de paardenhouder/eigenaar heeft ook een partner, een hond, heeft intresse in fotograveren en nachtborduren, gaat 2 X per jaar op werkvakantie en vind de maan ontzettend spannend.... Heeft een eigen trailer en de auto is aan vervanging toe, binnenkort is de partner jarig en wil wat spannends doen als kado omdat het nu nog kan ivm de kinderwens... en in de tussentijd is er een egel aan kopen lopen die achterna werd gezeten door een uitgezet kitten.... en dat terwijl ze allergisch is voor dagcreme en zich afvraagd of nachtcreme ook overdag gebruikt kan worden en hoe iemand dat doet die in nachtploeg werkt.
En die kan haar of zijn verhaal en/of vragen kwijt op 1 forum, aan mensen die hij of zij 'kent' en vertrouwd... en zo kom je aan een niet paardgerelateerd subfora.
Want vroegah met de inbelverbinding werd het te kostbaar voor de bokker, en duurde alles heeeeeel lang en zou een fotoforum onbetaalbar zijn
Bokt is een paardenforum maar er is geen paard die hier 1 zin heeft gepost... het zijn de eigenaren, houders, ruiters, verzorgers, dromers die hier posten en die hebben meer dan alleen maar paarden.