"Vergeten" Bokkers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Re: "Vergeten" Bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 03:13

Thesam is er gewoon nog :j

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 05:45

sjeik schreef:
Ik zit nu een tijdje op bokt en het valt me enorm tegen hoe mensen die van aanpakken met paarden op moet rotten en ze gaan aaien bij anderen.
Ooit was bokt een vraagbaak ook voor niet leden, en nu ik toch maar lid ben valt het me wat tegen.

No offence, maar misschien moet hier eens op geTem'ed worden.. Lijkt me vrij duidelijk dat dit een SA is. "Ooit" met als registratiedatum twee weken geleden... Bokt is helaas al jaren niet meer zoals het vroeger was. En tja, dan kun je er over discussieren of het goed was om bokt tot zoiets groots uit groeien. Ik denk zelf van wel, áls er tenminste duidelijkere regels waren en daar ook STRIKT aan gehouden werd. De regels zijn nu al jaren erg schemerig, en de een na andere mod zie ik zijn eigen draai hieraan geven. Beetje jammer, zeker als je nagaat dat er 'vroeger' niet veel moderatie nodig was.

Ps. Karl66, het verleden heeft al meerdere malen geleerd dat wanneer er een topic geopend wordt wat er wél over gaat, dit meteen gesloten en in de doofpot gestopt wordt. Dus vertel dan eens, waar moet hier wel over gesproken worden? Ik weet dat het niet ontopic is, maar verwijs me dan even naar het juiste topic zodat we allemaal weer op onze weg kunnen gaan...

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 05:47

sjeik loopt bij iedereen te klooien .. kan er zo al 3 opnoemen .. dus ik denk dat je wel een beetje gelijk hebt sypheron.. hij loopt op iedereen meldingen te maken bij de mods en temp op elk bericht dat hem niet aanstaan dus ik zou er niet van staan te kijken !!!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 07:04

Sypheron schreef:
sjeik schreef:
Ik zit nu een tijdje op bokt en het valt me enorm tegen hoe mensen die van aanpakken met paarden op moet rotten en ze gaan aaien bij anderen.
Ooit was bokt een vraagbaak ook voor niet leden, en nu ik toch maar lid ben valt het me wat tegen.

No offence, maar misschien moet hier eens op geTem'ed worden.. Lijkt me vrij duidelijk dat dit een SA is. "Ooit" met als registratiedatum twee weken geleden... Bokt is helaas al jaren niet meer zoals het vroeger was. En tja, dan kun je er over discussieren of het goed was om bokt tot zoiets groots uit groeien. Ik denk zelf van wel, áls er tenminste duidelijkere regels waren en daar ook STRIKT aan gehouden werd. De regels zijn nu al jaren erg schemerig, en de een na andere mod zie ik zijn eigen draai hieraan geven. Beetje jammer, zeker als je nagaat dat er 'vroeger' niet veel moderatie nodig was.

Ps. Karl66, het verleden heeft al meerdere malen geleerd dat wanneer er een topic geopend wordt wat er wél over gaat, dit meteen gesloten en in de doofpot gestopt wordt. Dus vertel dan eens, waar moet hier wel over gesproken worden? Ik weet dat het niet ontopic is, maar verwijs me dan even naar het juiste topic zodat we allemaal weer op onze weg kunnen gaan...

Toevallig weet ik dat dit geen SA is.
Sjeik was al eerder geregistreerd op Bokt, maar toen Sul geband werd, is zijn account ook verwijderd omdat het een SA van Sul zou zijn. Ondanks dat de schrijfstijl en de topics waarin geschreven werd hemelsbreed verschilden, was het boktteam niet gevoelig voor goede argumenten, kreeg Sul een definitieve ban en werd Sjeik zn eersteaccount ook voor het gemak verwijderd..
Lang leve de moderators...

sjeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 09:22

En je kan ook gewoon op bokt heel veel lezen, zonder een account.Ik doe zelf ook (fanatiek) paarden en via google kom je vaak op bokt uit.
Maar ik denk dat ik gewoon recht heb op dit forum te zitten. Er staat niet in de regels dat het niet mag als iemand op jezelfde adres een ban heeft dat je dan niet mag.

Trouwens. Damariis zet je er nog even bij dat jij en je vriendinnetjes zelf zo aan het klooien zijn? Gewoon voor de eerlijkheid?

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 09:53

Het is natuurlijk allemaal wel een beetje apart sjeik...

sjeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 09:57

Nee waarom is het appart. Dat mag je me wel even uitleggen.
maar ik kom niet meer in dit topic. Straks krijg ik een ban omdat ze zeggen dat ik vervelend ben :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 15:00

Jolliegirl schreef:

Schrijft alleen niet meer sinds september. Was toch een bokker die je overal wel tegenkwam.

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 15:16

Chiqa schreef:
Jolliegirl schreef:

Schrijft alleen niet meer sinds september. Was toch een bokker die je overal wel tegenkwam.

september 2008

Ik vind het wel erg jammer...mèn...wat kon je een lol hebben met die. Heb haar vorig jaar nog gezien toen is ze hier nog geweest. Is ook irl een heel prettig gestoord mens :D

sjeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 17:12

Even een vraag. Want ik weet niet waar ik dat kan vinden in de tien geboden :D
Hoe zit het nou. Als je samenwoont met iemand die niet meer op bokt mag. Kunnen ze je dan verbieden om op bokt te komen?
Daar wil ik graag een duidelijk antwoord op hebben.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 17:16

Sanne heeft ook een boktaccount......... wij hebben afgesproken dat we niet op elkaars account zitten.

Ik ben een week gebanned geweest en ik hou me aan de afspraak met mijn dochter.......

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 17:17

denk dat deze vraag beter op zijn plaats is in een pb richting mod Karl...of richting Eline zelf...of maak een topic aan in Forumzaken.

sjeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 17:20

Dank je Kiwiko.
Beetje forumvervuiling niet Djuno, om voor elke klapscheet een toppic te openen? :D

Candy123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 17:20

Beau ik kon alitijd zo lagen met haar

greotjeeess :o

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 17:23

sjeik schreef:
Dank je Kiwiko.
Beetje forumvervuiling niet Djuno, om voor elke klapscheet een toppic te openen? :D

Nee dat vind ik niet. Aangezien het op die manier duidelijk is voor iedereen aangezien er wel meer mensen met dit "probleem" zitten en en dit topic sneeuwt het antwoord onder door allemaal ontopic reacties.

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 13:47

Suzanne F. schreef:
Hoe heette die ene bokker nou met die duiven????

Edit: vvtjuh :D

Haha, inderdaad, en neem maar van mij aan, hij heeft ze nog steeds :D

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 14:47

Is die bokker nog aktief met een avatar met een dekkende beer (varken)?
Misschien heeft diegene een andere avatar en mis ik haar daarom...?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 14:56

amanda2 schreef:
Is die bokker nog aktief met een avatar met een dekkende beer (varken)?
Misschien heeft diegene een andere avatar en mis ik haar daarom...?

Is dat niet Crossmonster oftewel CM?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 15:02

Ja dat is CM_

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 15:03

Oftewel de TS van dit topic ;)

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 15:12

Ok, misterie opgelost... :D

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 15:37

Ik mis Sjeik!
Gebant omdat het de vent van suleilitha is.

>;)

Begon ook al een leuk discussiepersoon te worden.
Ik snap het niet. meerdere met mij niet.

CM_ is idd crossmonster.
CM waarom ben je van naam veranderd eigenlijk? :P

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 16:23

Snel je bericht weggehaald??

Dat zijn wel heftige beschuldigingen die je deed....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 16:28

Wie?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-10 16:37

CM_ heet geen crossmonster meer omdat ze ouder en verstandiger ( :D) is. Ze is 31 en crosst al jaren niet meer :D