Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sjeik schreef:Ik zit nu een tijdje op bokt en het valt me enorm tegen hoe mensen die van aanpakken met paarden op moet rotten en ze gaan aaien bij anderen.
Ooit was bokt een vraagbaak ook voor niet leden, en nu ik toch maar lid ben valt het me wat tegen.
Sypheron schreef:sjeik schreef:Ik zit nu een tijdje op bokt en het valt me enorm tegen hoe mensen die van aanpakken met paarden op moet rotten en ze gaan aaien bij anderen.
Ooit was bokt een vraagbaak ook voor niet leden, en nu ik toch maar lid ben valt het me wat tegen.
No offence, maar misschien moet hier eens op geTem'ed worden.. Lijkt me vrij duidelijk dat dit een SA is. "Ooit" met als registratiedatum twee weken geleden... Bokt is helaas al jaren niet meer zoals het vroeger was. En tja, dan kun je er over discussieren of het goed was om bokt tot zoiets groots uit groeien. Ik denk zelf van wel, áls er tenminste duidelijkere regels waren en daar ook STRIKT aan gehouden werd. De regels zijn nu al jaren erg schemerig, en de een na andere mod zie ik zijn eigen draai hieraan geven. Beetje jammer, zeker als je nagaat dat er 'vroeger' niet veel moderatie nodig was.
Ps. Karl66, het verleden heeft al meerdere malen geleerd dat wanneer er een topic geopend wordt wat er wél over gaat, dit meteen gesloten en in de doofpot gestopt wordt. Dus vertel dan eens, waar moet hier wel over gesproken worden? Ik weet dat het niet ontopic is, maar verwijs me dan even naar het juiste topic zodat we allemaal weer op onze weg kunnen gaan...
Chiqa schreef:Jolliegirl schreef:Thesam is er gewoon nog
Schrijft alleen niet meer sinds september. Was toch een bokker die je overal wel tegenkwam.
sjeik schreef:Dank je Kiwiko.
Beetje forumvervuiling niet Djuno, om voor elke klapscheet een toppic te openen?