Ik zag dat je het krijgt als je je postcode hebt ingevuld, nu dook in net m'n gebruikerspaneel in en zag nergens iets van een postcode:? ( of ik kijk er overheen )
Maar goed, kaartje moet weg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouks schreef:Nu (even een keer gerefresht) staat er wel "0 minuten geleden", maar nadat ik mijn bovenstaande post had geplaatst stond er dus Vandaag + tijd
Shattered schreef:Ik weet niet of het te maken heeft met de nieuwe software, maar toen ik probeerde mijn onderschrift te wijzigen werd bokt ineens zo groot dat zelfs mijn moeder het kon lezen!Mijn onderschrift werd ook niet opgeslagen.
Blinnii schreef:Bart, is het probleem met de foto's al opgelost?
Want anders zou ik de foto's wel kunnen verkleinen, maar wil ze liever gewoon laten zoals ze zijn.
Blinnii schreef:Blinnii schreef:Bart, is het probleem met de foto's al opgelost?
Want anders zou ik de foto's wel kunnen verkleinen, maar wil ze liever gewoon laten zoals ze zijn.
Ik begreep trouwens van een andere bokker dat zij hetzelfde probleem had, nadát zij het kaartje in het profiel kreeg.
Dat gebeurde bij mij dus ook, ik vulde mijn postcode in en toen deden m'n foto's het niet meer.