Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ellende schreef:Naadje24: ik ga je bericht niet verwijderen maar je zit op dit moment wel precies op de grens.
Amanda schreef:Haha, en jij wordt zelfs uitgebreid besproken in het topic
Je OW's dan.
katiavl schreef:Topics over ik ga weg op bokt zijn verboden, dus dat is de reden waarom die verwijderd werdniet om iemand de mond te snoeren neem ik aan. Als het toegestaan is staat het waarschijnlijk wel vol met zo een topics, en de meeste mensen zie je na twee weken toch terug
griebels schreef:Ook wordt er teveel getemt op posts die gewoon een mening weergeven van iemand. Dat een ander het daar niet mee eens is of zich gekwetst voelt terwijl er niet persoonlijk wordt aangevallen is hun probleem. Dat is niet OW-waardig
griebels schreef:Ik kan me nog een topic herinneren over iemand die het niet eens was met het boktbeleid en meldde dat ze niet meer op bokt kwam, dat topic is gewoon verwijderd! Waar slaat dat op? Iemand mag toch laten weten wat zij/hij ergens van vindt!
Ellende schreef:@Naadje: je zit op de grens omdat je met een aantal voorbeelden en individuele dingen gaat waar ik niks tegenover kan zeggen. Jij vind dat we te ver gaan tegenover een bepaalde gebruiker, dat is een individueel geval waarover ik (wij) ons niet kunnen verdedigen zonder met meer informatie te komen - en dat willen/kunnen we niet.
Open en eerlijke mening mag: maar geef dan in het algemeen aan wat er fout gaat en wat er beter kan. Heb je voorbeelden waar je meer info wil: pb dan.
griebels schreef:Ik zie geen reden waarom dat verboden is??
Alles mag gepost worden behalve als het negatief over bokt gaat...
slimmerik schreef:griebels schreef:Ik kan me nog een topic herinneren over iemand die het niet eens was met het boktbeleid en meldde dat ze niet meer op bokt kwam, dat topic is gewoon verwijderd! Waar slaat dat op? Iemand mag toch laten weten wat zij/hij ergens van vindt!
Dat soort topics zijn idd verboden en worden dus verwijderd. Ik heb zo al heel veel topics zien verdwijnen. Ik zou best wel eens de MH (mesthoop) willen lezen
.
Vroeger was dat mogelijk of niet?
Neonlight schreef:griebels schreef:Ook wordt er teveel getemt op posts die gewoon een mening weergeven van iemand. Dat een ander het daar niet mee eens is of zich gekwetst voelt terwijl er niet persoonlijk wordt aangevallen is hun probleem. Dat is niet OW-waardig
Griebels, je weet de feiten niet, hoe kun je dat dan hier neerzetten? Er wordt in dat geval praktisch niet getemd kan ik je zeggen. Mensen die op zoiets temmen zitten meestal in een persoonlijke vete met die persoon.
Waar wel veel op getemd wordt (en nog te weinig overigens) zijn posts die een mening weergeven over iemand.
slimmerik schreef:griebels schreef:Ik zie geen reden waarom dat verboden is??
Alles mag gepost worden behalve als het negatief over bokt gaat...
De "nieuwe" regels van bokt zijn destijds uitgebreid behandeld op FZ (Ellende) en iedereen kon zijn/haar mening daarover geven en vragen op aanpassingen. Geloof dat Shadow daar veel gebruik van heeft gemaakt. Dus iedereen had wel degelijk zeggenschap/inspraak m.b.t. de regels.
Citaat:dat treft dan niet de mensen die nooit op FZ komen (ik)... had er maar een banner van gemaakt zodat iedereen er aan mee kon doen, dan alleen de mensen die op FZ komen